سرویس: اردبیل
کد خبر: 73377
|
12:29 - 1396/09/12
نسخه چاپی

مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل:

توزیع 1500 بسته بهداشتی در مدارس مناطق محروم/ طرح " ارتقای سلامت نوجوانان" اجرا شد

توزیع 1500 بسته بهداشتی در مدارس مناطق محروم/ طرح " ارتقای سلامت نوجوانان" اجرا شد
مدیر کل آموزش‌ و پرورش اردبیل، گفت: برنامه ارتقای سلامت نوجوان با هدف ارتقای سلامت دانش‌آموزان در واحدهای آموزشی و شبانه‌روزی مناطق گرمی، انگوت، کوثر، نمین و خلخال اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،احمد ناصری مدیر کل آموزش‌ و پرورش اردبیل در گفتگو باادیب رسا، گفت: جوانان و نوجوانان آینده‌سازان کشور هستند، لذا سلامت جسمی، روانی و اجتماعی آنان تضمین کننده سلامت حال و آینده جامعه است، توجه به بهداشت این گروه از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که بخش عظیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه فراهم آوردن زمینه ایجاد محیط ایمن و بهداشتی برای دانش آموزان اهداف اصلی طرح " ارتقای سلامت نوجوانان" است، افزود: در این طرح با توزیع 1500 بسته بهداشتی حاوی کیف، حوله، خمیردندان، مسواک، نخ دندان، ناخن گیر و شانه در مدارس شبانه‌روزی مناطق گرمی، انگوت، کوثر، نمین و خلخال، سعی بر ایجاد فضای مناسب جهت گسترش مقوله بهداشت در بین دانش آموزان را داریم.

ناصری تصریح کرد: همچنان نیازمند اختصاص بودجه ویژه و حمایت خیرین در بحث بهداشت دانش آموزان برای رفع نواقص موجود در مدارس هستیم چرا که اهمیت به بخش سلامت و بهداشت یکی از وظایف اصلی ما در قبال دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد