سرویس: ورزشی
کد خبر: 73388
|
21:10 - 1396/09/12
نسخه چاپی

مسابقه فینال کاپ آزاد موی تای تركيه؛

موی‌تای‌کار پارس آبادي از مبارزه با حریف رژيم صهيونيستي امتناع کرد + عكس

موی‌تای‌کار پارس آبادي از مبارزه با حریف رژيم صهيونيستي امتناع کرد + عكس
ورزشكار پارس آبادي و نماینده سنگین‌وزن موی‌تای كشورمان از مبارزه با حریفی از رژیم صهیونیستی در فینال مسابقات کاپ آزاد ترکیه خودداری کرد و روی سکو هم نرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، سعید اکوامپور قهرمان سنگین وزن جوانان ٢٠١٧ جهان در حمایت از جوانان مظلوم فلسطین از حضور در مسابقه فینال تورنمت کاپ آزاد موی تای آنتالیا مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی امتناع کرد.

اکوامپور دارنده نشان مسابقات قهرمانی جوانان جهان ٢٠١٧ در حالی در دسته سنگین وزن این رقابتها ثبت نام کرد که در سمت مقابل این جدول ورزشکار ملی پوش رژیم اشغالگر قدس حضور داشت.

با وجود نمایش خوب اکوامپور در دیدار نیمه نهایی و ناک اوت نماینده تیم ملی ترکیه و راهیابی او به دیدار پایانی، رقیب اسراییلی بدون هیچ زحمتی با قرعه استراحت به راحتی راهی دیدار فینال شد و در دیدار نهایی هم بدون هیچ زحمتی صاحب گردن آویز طلا شد.

با توجه به اینکه مسابقات کاپ آزاد آنتالیا جزو بازیهای رسمی فدراسیون جهانی موی تای IFMA می باشد و همچنین شناخته بودن این قهرمان جهان برای سایر رقبا و همچنین ناظر فدراسیون جهانی، احتمال اعتراض رسمی فدراسیون موی تای رژیم اشغالگر قدس و درخواست محرومیت برای سعید اکوامپور بسیار بالاست.

نظر به همه این احتمالات و ضریب بالای ریسک محرومیت از حضور در رقابتهای جهانی ٢٠١٨، اکوامپور حتی از رفتن روی سکو نیز خودداری کرد تا اینگونه سهم خود را در حمایت از فلسطین اشغالی ادا کرده باشد.

گفتني است، سعيد اكوانپور اهل پارس آباد و از موي تاي كاران با استعداد اين شهرستان است.

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد