سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73396
|
13:30 - 1396/09/13
نسخه چاپی

یادداشت/

آقای رئیس‌جمهور؛ 100 روز دیگر هم امیدوار می‌مانیم!

آقای رئیس‌جمهور؛ 100 روز دیگر هم امیدوار می‌مانیم!
یک تحلیلگر مسائل اجتماعی- سیاسی طی یادداشتی انتقادی به گزارش صد روزه رییس جمهور، نوشت: حسن روحانی باید در فرصت باقی مانده از عمر سیاسی خود آستین بالا زده و یک حماسه خلق کند و لذا ما صد روز دیگر امیدوار می مانیم تا شاید امیدی حاصل شود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، محمد عبادی طی یادداشتی انتقادی به گزارش صد روزه رییس جمهور، نوشت: حسن روحانی باید در فرصت باقی مانده از عمر سیاسی خود آستین بالا زده و یک حماسه خلق کند و لذا ما صد روز دیگر امیدوار می مانیم تا شاید امیدی حاصل شود.

   اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل مارا      به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

ای کاش ایشان ازفرجام برجام پر طمطراق، ازصندوق به غارت رفته فرهنگیان، از آمار جوانان تحصیل کرده بیکار، از حال و روز هزاران هزار معتاد متجاهر ، ازحقوق های غیر متعارف مدیران ، از نابسامانی مدیریت زلزله غرب کشور، ازاحوال به کما رفته دریاچه ارومیه، از آمار آقازاده های به فرنگ رفته ،از فاصله طبقاتی فاحش جامعه ، از اشرافی گری و آزادی عمل غارتگران بیت المال و… حماسه سرایی می نمودند .

  آنچه برشمردم دغدغه فکری و مطالبات ملت ایران از رئیس جمهور است. آیا او درگزارش خود به موارد یاد شده اشاره نمودند ؟ مشکلاتی که نیاز به یک حماسی از سوی دولتمردان ودر راس آن رئیس جمهور است.

اینکار از توان مدیران نجومی بگیر و مولتی میلیاردر ایشان خارج است. سعدی قصیده سرای شیرین سخن می فرماید : آنکس که در تنعم و نعمت زیست، او چه داند که حال گرسنه چیست.

  روحانی چهار سال پیش  با شعار تدبیر و امید به قدرت رسید. اما اکنون ما شاهد سایه بلند فقر و ناامیدی بر سر هشتاد درصد مردم ایران هستیم . فقر لکه ننگی برپیشانی یک ملت است .

 زودودن آن نیز کار آسانی نیست کشور ما در موقعیت جغرافیایی ژئو پولیتیکی جهان قرار دارد. وجزء کشور های ثروتمند جهان محسوب می گردد . متاسفانه به دلیل سوء مدیریت وعدم برنامه ریزی لازم اکثریت مردم این سرزمین پهناور ، فرصت  زندگی شرافتمندانه که حق طبیعی و قانونی آنان است ،برایشان بوجود نیامده است .

حسن روحانی باید در فرصت باقی مانده از عمر سیاسی خود در مسند ریاست جمهوری آستین خود را بالا بزند و یک حماسه خلق نماید . هنر مردان سیاسی خلق حماسه است .

 البته من اینکار را از ایشان بسیار بعید می دانم . چو ن او در چهار سال گذشته ابتکارعمل آنچنانی از خود نشان نداده است . اما ما درعین نا امیدی و براساس قانون نانوشته ای که می گویند : در نا امیدی بسی امید است .

صد روز دیگر امیدوار می مانیم تا شاید امیدی حاصل شود . انشاالله  

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد