سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73415
|
20:44 - 1396/09/13
نسخه چاپی

دیدار نماینده و مسئولان گرمی با اهالی دهستان این شهرستان

دیدار نماینده و مسئولان گرمی با اهالی دهستان این شهرستان
نشست بررسی مشکلات اهالی دهستان اینی از توابع بخش مرکزی با حضور نماینده و مسئولان شهرستان گرمی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،امروز (دوشنبه) بعد از ظهر نشست مردمی با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، روسای ادارات،‌ بخشدار مرکزی و شورا ی اسلامی و دهیار و اهالی روستا در مسجد روستای اینی سفلی برگزار شد.

 

طی این نشست ندایی، بخشدار مرکزی ضمن خیرمقدم، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و پروژه های عمرانی ارائه نمود و با اشاره به برخی مسائل و مشکلات خواستار همکاری و مساعدت مسئولین  و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شد.

 

در این نشست عضوی از شورای اسلامی روستای اینی سفلی تکمیل ورزشگاه نیمه تمام، کانال کشی نهرهای کشاورزی، افزایش سهیمه آرد خام نانوایی، ایجاد اینترنت پرسرعت،اشتغالزایی روستایی، امکان ارجاع پرونده بیماران از خانه بهداشت روستا به پزشک متخصص و حل مشکل آب شرب را از نیاز ها و مشکلی اصلی روستا عنوان کرد و از مسولین خواست تا با رفع مشکلات مردم باعث دلگرمی روستائیان در محل سکونت خود که جزو نقطه صفر مرزی بحساب میاید، باشند.

 

امامی، فرماندار گرمی هم از سهم 560میلیارد ریالی سهم شهرستان گرمی برای پرداخت تسیهلات اشتغالزایی خبر داد و گفت: هر کس طرح تولیدی و صنعتی دارای توجیه اقتصادی داشته باشد با پرداخت تسیهلات کم بهره حمایت می شود.

 

وی با بیان اینکه مشکلات شهرستان طی سالهای گذشته تلنبار شده و بدون توجه به الویت بندی مسائل و مشکلات  اعتبارات میلیاردی در محلهای هزینه شده که هیچ توجیهی نداشته است، افزود: خدمات دولت در سالهای گذشته چشمگیر بوده بطوریکه در زمان دولت فعلی به 172 روستا گازرسانی در سه بخش مرکزی، موران و انگوت صورت گرفته است.

 

میرزاده، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به دو وظیفه قانوگذاری و نظارت بر اجرای قانون نمایندگان مجلس، گفت: طی 17 ماه گذشته نمایندگی به تصویب قانونی رای مثبت دادم که به نفع مناطق محروم و روستائیان باشد.

 

وی حضور مسئولین در بین مردم و شنیدن مشکلات مردم را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد