سرویس: وبگردی
کد خبر: 73429
|
12:51 - 1396/09/14
نسخه چاپی

در مراسم افتتاح بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآنی بسیج استان اردبیل؛

باید با قرآن انس بگیریم/ راهیابی 12 نفر از اردبیل به مسابقات کشوری قرآن بسیج

باید با قرآن انس بگیریم/ راهیابی 12 نفر از اردبیل به مسابقات کشوری قرآن بسیج
بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآنی بسیج مرحله استانی ویژه برادران امروز با حضور 22 نفر در سالن شهید پیرزاده اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآنی بسیج مرحله استانی ویژه برادران امروز با حضور 22  نفر در  سالن شهید پیرزاده اردبیل برگزار شد.

 قرآن بهترین بستر تربیت بشریت است

حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم افتتاح مرحله استانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآنی در سالن شهید پیرزاده اردبیل، تاکید کرد: باید با قرآن که بهترین بستر تربیت بشریت است، انس پیدا کنیم، چراکه قرآن نجات بخش، هادی و سفره ای پر نعمت است که هر پژوهنده و مربی که بدان روی آورد به گونه ای راهی به شناساندن نظام تربیتی قرآن می جوید و به فرا خور فهم و توانش به تبیین دیدگاه های تربیتی این کتاب آسمانی دست می یابد.

وی تصریح کرد: هدایت قرآنی انسان را در سخت ترین شرایط نیز حفظ می کند لذا توصیه شده که روزانه حداقل با  50 آیه قرآن انس بگیریم.

12 برگزیده از اردبیل به مسابقات کشوری بسیج راه می‌یابند

حجت الاسلام محمد علمداري فر معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم افتتاح مرحله استانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآنی در سالن شهید پیرزاده اردبیل اظهار کرد: 12 برگزیده این مسابقات به مسابقات کشوری که در بهمن ماه برگزار می‌شود، راه می یابند.

وی افزود: داوران بین المللی مرحله استانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآنی بسیج استان اردبیل را داوری  خواهند کرد.

علمداری فر با اشاره به اهمیت تربیت حافظان قرآن کریم در عصر حاضر، تصریح کرد: در این راستا هدفمند گام برداشته ایم و برنامه های جامعی برای سالهای آتی داریم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت دارالقرآن ها درتربیت صحیح بشر در تمامی نواحی بسیج دارالقران تاسیس شده و برنامه های متنوعی درآنها اجرا می شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، ادامه داد: برای سال 97 نیز برنامه های متنوع و کیفی پیش‌بینی شده است.

تجلیل از پدر اولین شهید سرگروه صالحین

در این مراسم از پدر  شهید مدافع حرم "علی سیفی" که اولین شهید سرگروه صالحین است،تجلیل شد.

مسابقات قرآنی بسیج مرحله استانی در 2 مقطع بالای 16 سال و زیر 16 و در رشته های قرائت، حفظ  و ترتیل برگزار می شود که نفرات برتر به مسابقات کشوری که بهمن ماه برگزار می شود راه می یابند.

در بیست‌و‌پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن بسیج نمایندگان استان‌ها در رشته‌های مختلف به شکل تیمی و گروهی در مرحله سراسری حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد