سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73444
|
08:02 - 1396/09/15
نسخه چاپی

مدیر ساخت وتوسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل :

اتمام آسفالت ریزی راه روستایی لرد به ومیانرودان نیازمند اعتبار 27 میلیارد ریالی است

اتمام  آسفالت ریزی راه روستایی لرد به ومیانرودان نیازمند اعتبار 27  میلیارد ریالی است
مدیر ساخت وتوسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از انجام عملیات آسفالت ریزی راه روستایی لرد به میانرودان شهرستان خلخال در بخش شاهرود خبر داد وگفت: این عملیات تا مساعد بودن هوا در منطقه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو،شاهرخ ذبیحی  صبح امروز در بازگشت از بازدید راه های روستایی شهرستان خلخال  به خبرنگار ما گفت: بهسازی و آسفالت راه روستایی لرد  به میانرودان شهرستان خلخال به طول 9کیلومتر در سال 95 آغاز شده و عملیات خاکی ، روسازی و ابنیه فنی در این پروژه انجام شده است  کع در صورت مساعد بودن شرایط جوی، به میزان اعتبار تامین شده نسبت به ادامه روکش آسفالت همت خواهیم گماشت.

وی گفت: عرض آسفالت راه روستایی لرد – میانرودان 5/5 متر بوده و ضخامت آن 6 سانتی متر است که  اتمام این پروژه 27 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز دارد.

مدیرساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل خاطر نشان کرد: با اتمام عملیات آسفالت ریزی وتوجه به ضرورت تردد ایمن در راه روستایی لرد – میانرودان تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد:  مسیر لرد به ومیانرودان به لحاظ اینکه دو روستای پرجمیعت را به هم اتصال می دهد، لذا درصددیم  تا آسفالت این مسیر در سریعترین زمان به پایان خود نزدیک شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد