سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 73495
|
14:59 - 1396/09/17
نسخه چاپی

یادداشت دانشجویی؛

بیت المقدس، پایتخت جبهه مقاومت

بیت المقدس، پایتخت جبهه مقاومت
رژیم غاصب صهیونیستی و بزرگترین حامی او یعنی آمریکا بداند که دوران ارعاب و تهدید و قلدری ابرقدرت ها سپری شده و جبهه مقاومت هرگز به اسرائیل اجازه نخواهد داد تا بیت المقدس را بعنوان پایتخت خود برگزید و باید این رویا را با خود به گور خواهد برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازابصارخبر،حامد هاشمی تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشت خود در خصوص تبعات به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط آمریکا پرداخت و نوشت: این اقدام رئیس جمهور آمریکا اشتباه بزرگ استراتژیک برای این کشور است.

در روزهای اخیر شاهد یاوه گویی‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور سبک‌سر آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم مجعول صهیونیستی و حمایت متحدان و ایادی و اذناب منطقه ای و بین‌المللی آمریکا از این تصمیم بودیم.

بدون شک بیت المقدس به عنوان نخستین قبله مسلمانان جهان از قداست خاصی در میان پیروان این دین آسمانی برخوردار است و هرگونه تلاش برای تصاحب این سرزمین به عنوان پایتخت یک سرزمین مجعول، محکوم و شبیه به یک رویای دست نیافتنی خواهد بود.

بیت المقدس از دیرباز متعلق به صاحبان اصلی آن یعنی مردم فلسطین بوده و این ملت مظلوم سال های متمادی در راستای صیانت و پاسداری از آن، به مبارزه پرداخته و خون ‌های بسیاری نیز در این راه  تقدیم نموده است.

 رژیم غاصب صهیونیستی که پوچ و پوشالی بودن آن در سال های اخیر بیش از پیش آشکار شده و شکست های پی در پی و مفتضحانه از جبهه مقاومت و حزب اله همیشه قهرمان لبنان و به ویژه  اضمحلال و نابودی قطعی خشن ترین و مرتجعانه ترین گروه تروریستی معاصر یعنی داعش در سوریه که با حمایت های گسترده آمریکا و دولت‌های خائن عربی همراه بود و هدف اصلی آن مهار قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و  ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل بود و نیز شکست طرح استقلال اقلیم کردستان که با هدف ایجاد یک اسرائیل دیگر در مجاورت جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته بود، زنگ خطر را برای نابودی قریب‌الوقوع این رژیم کودک کش به صدا دراورده است و پیش بینی هوشمندانه رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، امروز در آستانه تحقق یافتن قرار گرفته است.

رژیم غاصب صهیونیستی و بزرگترین حامی و هم پیمان او یعنی ایالات متحده آمریکا بداند که دوران ارعاب و تهدید و قلدری ابرقدرت ها سپری شده و جبهه مقاومت و در کنار آن نیروهای مومن و مخلص حزب الله به رهبری  سید حسن نصرالله و جوانان از جان گذشته ی فلسطینی هرگز به اسرائیل اجازه نخواهد داد تا بیت المقدس را بعنوان پایتخت خود برگزیند و باید این رویا را با خود به گور ببرند چراکه بیت المقدس تا همیشه پایتخت ابدی سرزمین فلسطین خواهد ماند.

دولت ایالات متحده آمریکا نیز  باید از گذشته درس بگیرد و بداند حمایت از رژیم سست، بی پایه و در آستانه نابودی صهیونیستی نتیجه ای جز تحقیر و افزایش نفرت و انزجار در میان ملت های آزادی خواه جهان برای آنان در پی نخواهد داشت .

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد