سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73502
|
15:59 - 1396/09/17
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

بیت المقدس معراج گاه نبی مکرم اسلام (ص) است/ترامپ دیوانه هیچ گونه قابلیت انسانی ندارد

بیت المقدس معراج گاه نبی مکرم اسلام (ص) است/ترامپ دیوانه هیچ گونه قابلیت انسانی ندارد
امام جمعه اصلاندوز گفت:بیت المقدس اولین قبله گاه مسلمین و معراج گاه نبی مکرم اسلام (ص) است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین"عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز اقدام ابلهانه و سخیفانه ترامپ رییس جمهور آمریکا در به رسمت شناختن بیت المقدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت:کاری که رئیس جمهور جدید آمریکا انجام داد بیش از بیست سال قبل در کنگره تصویب شده بود اما در این مدت هیچ‌کدام از رؤسای جمهور آمریکا به خود جرأت انجام این کار را نمی‌دادند؛ اما ترامپ دیوانه دست به این اقدام ابلهانه زد.

وی افزود:ترامپ که هیچ گونه قابلیت انسانی ندارد قدس را پایتخت اسراییل اعلام می کند،در صورتی که بیت المقدس اولین قبله گاه مسلمین و معراج گاه نبی مکرم اسلام (ص) است.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به خصوصیات یهود گفت:پول پرستی و مال پرستی،فتنه انگیزی و شبهه افکنی در میان مسلمانان،مبارزه با عقیده های مسلمین و نژاد پرستی از ویژگیهای قوم یهودیان است.

حجت الاسلام اسدزاده افزود:آمریکا و صهیونیسم متاسفانه امروز از غفلت مسلمین جهان  استفاده کرده و قبله گاه نخست مسلمین را به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسراییل اعلام کردند.

وی با بیان اینکه مسلمین جهان باید در مقابل این توطئه جدید دشمنان ایستادگی کرده و از این اقدام سخیفانه ترامپ جلوگیری کنند افزود: این حرکت دشمنان به جایی نخواهد رسید و اسراییل مفتضحانه از بین خواهد رفت.

امام جمعه اصلاندوز خاطرنشان کرد:زیاده خواهی رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت به بیت المقدس، با هوشیاری ملتهای مسلمان محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام اسدزاده افزود:امروز پس از نماز جمعه مردم ولایتمدار اصلاندوز مغان همزمان با سراسر کشور انزجار خود را از توطئه جدید آمریکا و اسراییل در به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.

وی همچنین از قهرمانان ورزشی مدال آور وزنه برداری جهانی و همچنین کشتی گیر کشورمان بخاطر بازی نکردن در مقابل رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد