سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73503
|
16:15 - 1396/09/17
نسخه چاپی

امام جمعه پارس آباد مغان:

مسلمانان در برابر تصمیم "ترامپ" برای اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهيونيستي سکوت نمی‌کنند

	مسلمانان در برابر تصمیم "ترامپ" برای اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهيونيستي سکوت نمی‌کنند
امام جمعه شهرستان پارس آباد مغان گفت: مسلمانان جهان در برابر تصمیم "ترامپ" برای اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلي صهيونيستي سکوت نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، حجت‌الاسلام سید سعيد رشادي ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پارس آباد با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با اشاره به اقدامات اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: مسلمانان جهان و مردم فلسطين در مقابل این تصمیم اخیر ترامپ و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی به هیچ عنوان سکوت نخواهند کرد.

وي با بيان اينكه هدف آمریکا از این کار ایجاد تنش و فتنه در منطقه است، گفت: اين اقدام ترامپ دنباله روي نقشه از نیل تا فرات است تا منطقه همواره در تلاطم و جنگ و خونریزی و بي ثباتي باشد تا رژیم صهیونیستی بتواند به حیاتش ادامه دهد.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به 18 آذر سالروز معرفی رژیم بعثی عراق به عنوان متجاوز جنگ عليه ايران در سازمان بین‌المللی اشاره کرد و افزود: استقامت ملت ایران و سلحشوری بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس موجب معرفی رژیم بعثی عراق به عنوان متجاوز جنگ علیه ایران اعلام شد.

رشادي با گرامي داشت سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب، به فرا رسیدن سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره كرد و گفت: شوراي انقلاب فرهنگي به فرمان امام خميني (ره) تشكيل شد تا بتواند در صحنه‌‌های بیشتری ایفای نقش کرده و وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهد.

خطيب نمازجمعه پارس آباد در ادامه از بی توجهی و عدم حساسیت مسئولان به نفوذ فرهنگي دشمن از طريق تلگرام انتقاد کرد و گفت: تلگرام به مانند سم و یکی از كار فرهنگی دشمنان براي نفوذ است و آثار سوء استفاده آن در آینده ظاهر خواهد شد.

رشادي همچنين با اشاره به امتناع قهرمان جهان سعید اکوانپور براي رويارويي با نماینده رژیم صهیونیستی در فينال موي تاي كاپ تركيه بيان كرد: این ورزشکار پارس‌آبادی با اینكه در فينال از قهرمانی و مدال خود گذشت اما از آرمان خود لحظه اي عقب نشيني نكرد تا نجس بودن این رژیم جعلی را به دنیا اعلام كند.

وي در ادامه خواستار حمايت مسئولان از قهرمانان ملي اين شهرستان امثال اكوان پور شد تا دغدغه بيكاري نداشته باشند.

به گزارش آران مغان، پس از اقامه نماز جمعه امروز، نمازگزاران پارس آبادي در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به تصمیم رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت از مصلي امام (ره) تا چهارراه) اين شهر تظاهرات کردند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد