سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73506
|
21:24 - 1396/09/17
نسخه چاپی

فرماندار خلخال:

خبر کشته و مصدوم شدن 10 نفر بر اثر ریزش بهمن در محور ارتباطی خلخال صحت ندارد/با شایعه سازان برخورد می شود

خبر کشته و مصدوم شدن 10 نفر بر اثر ریزش بهمن در محور ارتباطی خلخال صحت ندارد/با شایعه سازان برخورد می شود
فرماندار شهرستان خلخال درخصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر کشته یا مصدوم شدن ده نفر از هموطنانمان به علت ریزش بهمن در کیلومتر 20 خلخال_اسالم، گردنه الماس گفت: این خبر کاملا کذب است و صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، فریدون بابایی دقایقی پیش در گفتگو با ازناو، درخصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر کشته یا مصدوم شدن ده نفر از هموطنانمان به علت ریزش بهمن در کیلومتر 20 خلخال_اسالم، گردنه الماس گفت: این خبر کاملا کذب است و صحت ندارد.

وی با بیان اینکه تلاش مدیریت بحران شهرستان با همکاری اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای و پلیس راه اردبیل _ خلخال و جمعیت هلال احمر، برای خدمات رسانی ادامه دارد گفت: مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

 بابایی ضمن هشدار به صاحبان کانال ها و گروه‌های تلگرامی اظهار کرد: این افراد نباید با انتشار شایعات، موجب نگرانی مردم شوند.

وی افزود: قطعا با صاحبان کانال‌ها و گرو‌هایی که به این شایعه دامن زده اند، از طریق مقام قضایی شهرستان خلخال برخورد خواهد شد.

فرماندار خلخال در پایان اظهار کرد:عصر امروز بیش از300 خودروی گرفتار با تلاش امدادگران، راهداران و پلیس راه از گرفتاری در کولاک نجات یافتند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد