سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73519
|
14:28 - 1396/09/18
نسخه چاپی

پارس‌آباد مغان در انتظار بيست و سومين شهردار/ فرماندار: "انوري آذر" هفته آینده شهردار پارس آباد می‌شود

 پارس‌آباد مغان در انتظار بيست و سومين شهردار/ فرماندار: "انوري آذر" هفته آینده شهردار پارس آباد می‌شود
فرماندار شهرستان پارس آباد از معرفي رحمت انوری آذر به عنوان بيست و سومين شهردار شهر پارس آباد طي هفته آينده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، در حالي حدود 3 ماه از برکناری خيرالله سربلند شهردار سابق شهر پارس آباد مي گذرد، كه تاكنون از روی کار آمدن شهردار جديد اين شهر خبري نشده و اين شهرداری همچنان با سرپرستي اداره مي شود.

طبق قانون فعالیت سرپرست شهرداری بیش از 3 ماه صحیح نیست؛ حال سوالی که پیش می آید و ذهن مردم پارس آباد را به خود مشغول کرده این است که چرا علی رغم گذشت نزدیک به دو ماه از معرفی شهردار جدید رحمت انوري آذر توسط اعضای شورای شهر، از سوی استانداری نسبت به تایید و معرفی فرد پیشنهادی و در رابطه با رهايي اين شهر از وضعيت موجود اقدامي به عمل نيامده و تایید یا عدم تایید شهردار جدید این مدت طول کشیده است؟

این موضوع تا حدی است که صدای حجت الاسلام امام جمعه شهر را نیز درآورد و در خطبه های نمازجمعه خود به این مسئله اشاره کرد و خواستار تعیین و تکلیف شهردار جدید شد.

پارس آباد مغان در حالي در انتظار معرفي بيست و سومين شهردار است كه امروز فرماندار شهرستان پارس آباد در گفتگو باخبرنگار آران مغاناز معرفي "رحمت انوري آذر" طي هفته آينده خبر داد و گفت: به محض ابلاغ حكم انوري آذر از سوي استانداري اردبيل معارفه وي رسما بعنوان شهردار شهر پارس آباد انجام مي شود.

اكبر صمدي افزود: اگرچه سرپرست شهرداری و پرسنل خدوم شهرداری مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند اما ادامه این شرایط و مشخص نشدن تکلیف شهرداری پارس آباد به هیچ عنوان به نفع مردم و شهر پارس آباد نیست.

رحمت انوری آذر متولد 1350 مشگين شهر و داراي مدرك تحصيلي ليسانس عمران است كه در سوابق كاري او شهردار مشگین شهر، عضو هیات مدیره شهر اندیشه تهران و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مشکین شهر و ... به چشم مي خورد.

گفتني است، بعد از بركناري خيرالله سربلند از شهرداري پارس آباد، احمد مولایی كه از کارمندان رسمی شهرداری پارس آباد بوده و سابقه معاونت عمرانی شهرداری را در کارنامه خود دارد، هم اكنون سرپرست شهرداري اين شهر را برعهده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد