سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 73521
|
17:24 - 1396/09/18
نسخه چاپی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل:

سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان در اردبیل برگزار می شود

سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان در اردبیل برگزار می شود
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان در شهر اردبیل خبرداد و گفت: این کنگره با حضور سخنران کشوری 27 آذرماه در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مامعین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر، از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان همزمان با سالروز وحدت حوزه و دانشگاه خبرداد و گفت: این مراسم باشکوه 27 آذرماه در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان و دبیر ستاد کنگره شهدای دانشجو با بیان اینکه خانواده شهدای مدافعان اصلی انقلاب هستند، گفت:کنگره شهدای دانشجو با محوریت مقاومت و ایستادگی ایثارگران در مقابل استکبار برگزار می شود.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانشگاهی،افزود: برنامه های ایثار و شهادت در قالب یادواره های دانشگاهی و دیدار با خانواده شهدا در قالب دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجو در حال انجام است.

 اسدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: سخنران کشوری، همخوانی سرود با موضوع ایثار و شهادت، دلنوشته فرزند شهید، مداحی و تجلیل از خانواده شهدای دانشجو و مدافعان حرم از جمله برنامه های سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان  است.

استان اردبیل میزبان 54 شهید دانشجو و 9 شهید مدافع حرم است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد