کد خبر: 73530
|
10:55 - 1396/09/19
نسخه چاپی

اولین ایستگاه مطالعه "رایگان" در پارس آباد راه اندازي شد+ تصاوير

 اولین ایستگاه مطالعه "رایگان" در پارس آباد  راه اندازي شد+ تصاوير
در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، اولین ایستگاه مطالعه رایگان صبح امروز به همت مدرسه غيردولتي ثمين در پارس آباد مغان راه اندازي شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، مدير مدرسه دخترانه غيردولتي ثمين پارس آباد در اين باره گفت: با هدف ارتقای سطح مطالعه مفید، فرهنگ سازی مطالعه کتاب، تسهیل در دسترسی عموم كودكان و نوجوانان به کتاب و ایجاد علاقه مندی بین شهروندان ايستگاه مطالعه رايگان در اول خيابان سرو پارس آباد راه‌اندازی‌ شد.

وی افزود: انتظار داريم این حرکت كه از سوی مدرسه دخترانه غيردولتي ثمين آغاز شده توسط ساير مدارس، ادارات و نهادهايي که پر رفت و آمد می باشند اجرا گردد تا انشاءالله حرکتی در جهت ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در میان اقشار جامعه باشد.

در این راستا هر چند شاهد فعالیت ایستگاه های مطالعه در برخی از اماکن دولتی و شبه دولتی در نقاط مختلف شهرستان پارس آباد هستیم تا در جهت استفاده از فرصت های در انتظار مردم در جهت مطالعه و رشد علمی و دانش روز نهایت استفاده برده شود لیکن آنچه مشهود است اینکه متأسفانه آمار مطالعه کتاب در شهرستان ما نسبت به ساير شهرها درصد پایینی را نشان می دهد که در این زمینه لازم است مسئولین فرهنگی در جهت ترغیب مردم به این امر تدابیر بیشتری بیاندیشند.

////

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد