سرویس: اردبیل
کد خبر: 73541
|
10:12 - 1396/09/20
نسخه چاپی

به منظور حضور موفق دانش آموزان در المپیاد علوم و فناوری نانو انجام شد؛

برگزاری سمینارهای آموزشی نانو برای 1200 دانش آموز اردبیلی

برگزاری سمینارهای آموزشی نانو برای 1200 دانش آموز اردبیلی
معاون آموزش متوسطه استان اردبیل، گفت: با هدف حضور موفق دانش آموزان در المپیاد علوم و فناوری نانو، برای هزار و 200 دانش آموز اردبیلی، سمینارهای آموزشی نانو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی ورودی معاون آموزش متوسطه استان اردبیل در گفتگو باادیب رسا، در خصوص اقدامات انجام شده برای حضور موفق دانش آموزان در المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، گفت: در این راستا سمینارهای آموزشی نانو با حضور بیش از 1200 نفر از دانش آموزان دوره متوسطه علاقمند در اکثر مناطق و نواحی استان اردبیل از 11 الی 14 آذرماه به مدت 4 روز برگزار شد.

وی افزود :برگزیدگان ادوار مختلف المپیاد نانو در استان اردبیل می‌توانند در کانون برگزیدگان باشگاه نانو فعالیت کنند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه نانوnanoclub.nano.irنسبت به ثبت نام اقدام کنند، هزینه شرکت در المپیاد برای ثبت نام انفرادی ۲۵۰ هزار ریال و برای ثبت نام گروهی ۲۰۰هزار ریال است و دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم و یازدهم و پیش دانشگاهی مجاز به شرکت در آزمون هستند.

بخش های اصلی این المپیاد شامل انجام آزمایش کاربردی فناوری نانو به همراه انجام تست‌های علمی، برگزاری کارگاه‌های عملی سنتز و کاربرد نانو مواد در آزمایشگاه، برگزاری دوره شبیه‌سازی در فناوری نانو، بازدیدهای تخصصی و عمومی از مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان نانو، آموزش‌های شیوه ارائه، گزارش کار و مقاله‌نویسی علمی و برگزاری آزمون کتبی و شفاهی نهایی است.

ثبت نام نهمین المپیاد نانو از شنبه ۱۸ آذرماه به دو روش انفرادی و گروهی (از طریق نهادهای ترویجی) شروع شده و تا 15 بهمن 96 انجام می‌شود.

المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در سه مرحله برگزار می‌شود؛ مرحله اول، در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی انجام خواهد شد.

مرحله دوم، در قالب یک آزمون کتبی متمرکز در تهران و با حضور ۳۰۰ نفر برگزیده مرحله اول، در تیرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

مرحله سوم نیز با حضور ۳۰ نفر برگزیده کشور به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی در دهه اول شهریور ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد