سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73555
|
14:26 - 1396/09/20
نسخه چاپی

راه اندازی کمپین"حمایت از قدس"توسط دانش‌آموزان اصلاندوزی+تصاویر

 راه اندازی کمپین"حمایت از قدس"توسط دانش‌آموزان اصلاندوزی+تصاویر
دانش آموزان اصلاندوز در راستای محکومیت اقدام رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس بعنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی به کمپین"حمایت از قدس" پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،در مراسمی که ظهر امروز در مدارس متوسطه پسرانه دوره اول شهید باهنر و دخترانه راه زینب(س) با حضور رییس آموزش و پرورش اصلاندوز،معاون پرورشی اداره،فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایمان سپاه ناحیه عشایری،مدیران و معلمان برگزار شد،دانش آموزان طی کمپینی با شعارهای"مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود" اقدام ابلهانه ترامپ رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

قدرت مهرآوران رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در سخنانی این اقدام رییس جمهور آمریکا را محکوم و بر اهمیت اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در حمایت از قدس و آزادی بیت المقدس از دست رژیم جعلی اسراییل تاکید کرد.

وی افزود:بدنبال شکست های پی در پی توطئه های دشمنان در منطقه از جمله داعش توسط نیروهای جبهه مقاومت ،این اقدام ابلهانه ترامپ رییس جمهور آمریکا نیز با شکست مفتضحانه روبرو خواهد شد.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز گفت:استکبار و رژیم صهیونیستی اقدام به توطئه چینی و تفرقه بین مسلمانان می کنند که با آگاهی و بصیرت و وحدت مسلمانان جهان نقشه های شوم دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده و خواهد شد.

به گزارشارس تبار،این برنامه توسط حوزه بسیج دانش آموزی ایمان سپاه ناحیه عشایری و با مشارکت اداره آموزش و پرروش منطقه اصلاندوز برگزار شد که در روزهای آینده نیز در سایر مدارس ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد