سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73564
|
08:04 - 1396/09/21
نسخه چاپی

با حضور مسئولین شهرستان خلخال؛

سومین جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در خلخال برگزار شد+ تصاویر

سومین جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در  خلخال برگزار شد+ تصاویر
سومین جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهرستان خلخال با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، در ماه های اخیر شاهد حضور قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور در مناطق مختلف استان اردبیل هستیم و در شهرستان خلخال نیز قرارگاه پیشرفت و آبادانی در خورش رستم جنوبی در 18 روستای شهرستان خلخال در حال فعالیت است.

سرهنگ دوم جهانبخش عطایی در سومین جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان خلخال ضمن اشاره به اینکه حضور قرارگاه یک ظرفیت و بستر مهم برای همکاری با دولت و مردم در شهرستان خلخال برای آبادانی در روستاها است و گفت: باید از این ظرفیت به خوبی در شهرستان استقبال و مسئولین ادارات نیز تا حد توان حمایت لازم را اعلام کنند.

فرمانده سپاه خلخال ضمن تقدیر از تلاش های فرماندار خلخال گفت: تلاش می شود مسئولین همسو در مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان با اولویت آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت حرکت کنند و این حرکت نیازمند همدلی با مردم و قرارگاه است.

وی افزود: بنده آماده ام مثل یک سرباز در کنار این مردم در روستاها، شبانه روز تلاش کنیم تا چهره محرومیت از روستاها زدوده شود.

در این جلسه فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز ضمن تقدیر از عنایت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و حضور در مناطق محروم شهرستان خلخال این حضور را یک ظرفیت خواند و از آمادگی فرمانداری شهرستان و تمامی دستگاه ها برای همکاری با این قرارگاه و حل مشکلات منطقه خبر داد.

فرماندار خلخال با اشاره به دهه هفتاد و انجام امورات در کمترین و سریع‌ترین زمان در روستاها گفت: اعتقاد دارم باید این روند بار دیگر تکرار و تلاش و مشارکت دستگاه ها در کنار قرارگاه و طعم آن به کام مردم چشیده شود.

فرماندار خلخال گفت: باید با نگرش مثبت به پروژه ها نگریست و در شهرستان خلخال بیشترین پروژه‌هایی که نیمه تمام یا دردست احداث و یا نیازمند اعتبارات و یا حمایت برای تکمیل هستند سدها و جاده‌ها هستند.

فرماندار خلخال گفت: باید همان احساس مسئولیت در دهه هفتاد و بعد از جنگ اتفاق بیافتد و باید این احساس مسئولیت در نیروی های انسانی که تضعیف شده تقویت گردد.

فریدون بابایی گفت: در دهه های گذشته هر چند ظرفیت های تحصیل کرده همچون حضور نظام مهندسی ها و نظام کشاورزی کم بود ولی استفاده ازآنان در طرح ها و پروژه ها بیشتر بود ولی هم اکنون بیش از 380 عضو نظام مهندسی و کشاورزی در شهرستان موجود است که باید از این ظرفیت عظیم علمی استفاده لازم انجام گیرد.

مجید آقاخانی نماینده قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل در خلخال نیز ضمن تقدیر از عنایت فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان در توجه به رویکرد قرارگاه سازندگی و پیشرفت و آبادانی در شهرستان خلخال گفت: قرارگاه آماده است در کنار احصا مشکلات، طرح رهکارهای سریع برای حل مشکلات مردم در روستاها با اجرای فنی و مهندسی طرح ها در کنار دولت چهره محرومیت روستاهای خلخال را بزداید.

وی افزود: در 18 روستای شهرستان خلخال هم اکنون مشکلات احصاء و بیشترین مشکلات در زمینه راه های بین مزارع، نبود منابع آب شرب در روستاها و راه های روستایی بود که زحمات زیادی در دولت ها کشیده شده ولی باز نیازمند توسعه است.

وی گفت: ما با همکاری دستگاه های شهرستان خلخال تجهیزاتی در ادارات موجود و با قرارگاه پیشرفت و آبادانی در همکاری هستند را در سریعترین زمان و با کمترین هزینه تعمیر و در مسیر فعالیت های آن دستگاه در همکاری با قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار دهیم.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد