سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73567
|
08:47 - 1396/09/21
نسخه چاپی

محکومیت اقدام صهیونیستی ترامپ در خلخال+تصاویر

محکومیت اقدام صهیونیستی ترامپ در خلخال+تصاویر
روحانیون و طلاب حوزه علمیه جعفریه خلخال اقدامات آمریکایی صهیونیستی ترامپ در خصوص پایتخت خواندن قدس شریف برای رژیم جعلی اسرائیل را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، در هفته اخیر شاهد اقدامات صهیونیستی و آمریکایی رئیس جمهور  آمریکا و پایتخت خواندن قدس شریف برای رژیم جعلی اسرایئل بودیم و  صبح امروز در محکومیت این اقدام بی شرمانه ترامپ در توهین به مقدسات اسلامی و دینی طلاب و دانشجویان حوزه علمیه جعفریه خلخال با تجمعی در محل نمازخانه حوزه علمیه با حضور امام جمعه خلخال و مسئول حوزه های علمیه استان اردبیل این اقدام را محکوم کردند.

در این مراسم حجت الاسلام رشتبری در جمع طلاب و روحانیون شهرستان خلخال این اقدام پست ترامپ را نشانه ای برای تسریع در نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف خواند و برحمایت همه جانبه طلاب و روحانیون از مقدسات اسلامی و دینی تاکید کرد.

حجت الاسلام مهدی نوروزی مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل نیز در سخنانی درجمع طلاب به شکست عظیم آمریکا در منطقه و پیروزی های های اخیر مسلمانان در منطقه اشاره کرد و گفت: پیروزهای اخیر چراغ احساس خطر برای استکبار جهانی و مخصوصا  رژیم جعلی اسرائیل را روشن کرده و همین ترس از مسلمانان باعث شده است که این چنین اقدامی صورت گیرد.

وی ضمن محکوم نمودن این اقدام صهیونیستی آمریکایی گفت: مسلمانان اجازه این بی حرمتی به مقدسات اسلامی را توسط هر شخص و هر فرد باشد نخواهند داد.

در ادامه حجت الاسلام حاج یوسف ابراهیمی معاونت حوزه علمیه جعفریه خلخال نیز ضمن بیان اعلام حمایت طلاب و روحانیون شهرستان خلخال از قدس شریف بر همدلی و همت مسلمانان منطقه در جهت تسریع در آزادی قدس شریف تاکید کرد.

اقامه شعار مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل از برنامه های تجمع در حوزه علمیه جعفریه خلخال بود.

 

 انتهای پیام / خلخال

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد