سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73570
|
10:18 - 1396/09/21
نسخه چاپی

با بیش از دو دهه فعالیت؛

کارخانه کبریت سازی مشگین شهر هم در آستانه تعطیلی قرار گرفت

کارخانه کبریت سازی مشگین شهر هم در آستانه تعطیلی قرار گرفت
بعد از گذشت بیش از دو دهه از فعالیت کارخانه کبریت سازی مشگین شهر، این کارخانه در آستانه تعطیلی قرار گرفته و بیش از 80 نفر از کارکنان این کارخانه نگران هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، کارخانه کبریت سازی مشگین‎شهر اولین و یکی از بزرگترین کارخانه‌های سطح شهرستان است که در سال 1370 تأسیس و در سال 1373 به مرحله بهره برداری رسیده است.

 

این شرکت با بهره برداری از آخرین تکنولوژی ماشین آلات نسبت به تولید کبریت اقدام کرده و در طول این 20 و چند سال فعالیت خود سعی در بهبود مستمر محصولات کرده است و در این راستا از کلیه پتانسیل های موجود در منطقه مشگین‌شهر به نحو احسن استفاده کرده است.

 

تولیدات این کارخانه در کل کشور موجود بوده و حتی به کشورهای همسایه نیز صادر شده و مورد استفاده قرار می گیرد و این شرکت در طول فعالیت خود موفق به اخذ تولید کننده نمونه سال از طرف اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی نیز شده است.

 

در این کارخانه بیش از 80 نفر خانم و آقا در شیفت های مختلف مشغول بکار هستند و سالانه بیش از 80 هزار کارتن کبریت تولید و به بازار عرضه می شود.

 

تاسیس این کارخانه در شهرستان مشگین‌شهر علاوه بر ایجاد اشتغال صدها نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم موجب معرفی این شهرستان در کل کشور نیز شده است.

 

اکنون بعد از گذشت بیش از دو دهه از فعالیت این واحد تولیدی، کارخانه در آستانه تعطیلی قرار گرفته و کارکنان این واحد صنعتی به شدت از این خبر تعطیلی نگران هستند که در این فصل سرما بیکار می‌شوند.

 

به گزارش سفیرمشکین، با افزایش تکنولوژی روز دنیا و استفاده از فندک‌های گازی موجب شده است استفاده از کبریت به صورت چشم‌گیری کاهش یافته و تولید کنندگان این صنعت نیز در فروش محصولات تولیدی دچار مشکل شوند و این امر موجب شده است میزان تولید و فروش در بازار همخوانی نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد