سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73584
|
08:43 - 1396/09/22
نسخه چاپی

جشن روز دانشجو در مجموعه فرهنگی ارشاد خلخال +تصاویر

 جشن روز دانشجو در مجموعه فرهنگی ارشاد خلخال +تصاویر
در هفته گرامیداشت روز دانشجو با حضور دانشجویان دانشکده علوم پزشکی خلخال، جشن روز دانشجو در مجموعه فرهنگی ارشاد خلخال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، با هدف گرامیداشت روز دانشجو به همت امور فرهنگی و فوق برنامه دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال، مراسم روز دانشجو ویژه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی خلخال در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال برگزا رشد.

در این مراسم عزیز کامران معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خلخال ضمن تبریک روز دانشجو  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روز دانشجو گفت: روز دانشجو روز عزت دانشجویان است و باید دانشگاهیان و دانشجویان این منزلت را حفظ کنند.

کامران بصیرت دانشجویی را یکی از نیازهای فکری دانشجویان عنوان و گفت: دانشجویان باید در مسیر منویات مقام معظم رهبری در سنگر علم آموزی با بصیرت حضور داشته باشند.

وی از دانشجویان به عنوان قشر فکری و علمی جامعه نام برده و گفت: دانشجوی ایرانی اسلامی باید در حفظ دستاورد انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشد.

 به گزارش ازناو، به مناسبت روز دانشجو و به همت امور فرهنگی و فوق برنامه دانشکده علوم پزشکی خلخال نماهنگ ویزه روز دانشجو  و اجرای دکلمه و اجرای موسیقی زنده و  تئاتر با موضوع خواستگاری و تجلیل از 15 نفر از دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی در زمینه علمی ، فرهنگی واجتماعی و اخلاق و تجیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی دانشکده علوم پزشکی از دیگر بخش های این ویژه برنامه جشن روز دانشجو در شهرستان خلخال بود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد