سرویس: نمین
کد خبر: 73595
|
13:31 - 1396/09/22
نسخه چاپی

بیانیه دانش آموزان بسیجی شهرستان نمین در محکومیت اقدام ترامپ پیرامون بیت‌المقدس

بیانیه دانش آموزان بسیجی شهرستان نمین در محکومیت اقدام ترامپ پیرامون بیت‌المقدس
دانش آموزان بسیجی شهرستان نمین در محکومیت ادعای اخیر رئیس جمهور آمریکا درخصوص بیت‌المقدس بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، در پی اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، دانش آموزان بسیجی شهرستان نمین بیانیه‌ای صادر کرد.

 

به گزارش شکوه فرهنگ، متن بیانیه به شرح ذیل است:

 

اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر چهره کریه و نفرت انگیز استکبار جهانی را در جلوه ی دیگری آشکار کرد و نشان داد دشمنی های استکبار جهانی علیه مسلمانان جهان تا چه حد ریشه دار است.

 

اقدامی که تایید تلویحی اقدامات نژادپرستانه‌ی صهیونیسم علیه مسلمانان  از سوی سردمداران زر و زور و تزویر است و با این اقدام در پی جبران شکست مفتضحانه سیاست های استکباری خود در منطقه به خصوص ایادی مزدورشان از جمله گروهک تروریستی داعش و همچنین شکست در کشورهای مسلمان عراق و سوریه هستند.

 

دانش آموزان بسیجی شهرستان نمین ضمن محکوم نمودن اقدام شرم آور رئیس جمهور آمریکا، اقدام نهاد‌های بین المللی بالاخص سازمان همکاری اسلامی در خصوص پیشگیری از وقوع فجایع انسانی را خواستار است و امید دارد که امت بزرگ اسلامی با اعتصام به ریسمان الهی و خلق مجدد حماسه‌های خودباوری در عرصه‌های جهانی، تحقق وعده نصرت الهی را رقم زند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد