سرویس: نمین
کد خبر: 73607
|
18:17 - 1396/09/22
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نمین؛

45 طرح از محل اشتغال فراگیر ملی به بانک های عامل معرفی شدند/ طرح اشتغالزایی روستایی به محض ابلاغ، اجرا خواهد شد

45 طرح از محل اشتغال فراگیر ملی به بانک های عامل معرفی شدند/ طرح اشتغالزایی روستایی به محض ابلاغ، اجرا خواهد شد
مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نمین با بیان اینکه طرح اشتغالزایی روستایی به محض ابلاغ، اجرا خواهد شد گفت: 45 طرح از محل اشتغال فراگیر ملی در شهرستان نمین به بانک های عامل معرفی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، بهمن باکری فر در گفتگو با خبرنگار شکوه فرهنگ گفت: 45 طرح از محل تسهیلات اشتغال فراگیر ملی با اعتبار 44 میلیارد تومان در شهرستان نمین به بانک های عامل معرفی شده اند.

 

مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نمین اظهار کرد: در طرح اشتغال فراگیر ملی طرح های اولیه توسط دستگاه های اجرایی  مربوطه بررسی می شود و پس از مصوب شدن در کمیته فنی و کارگروه اشتغال شهرستان به ریاست فرماندار جهت ادامه روند فعالیت معرفی و برای اخذ تسهیلات به کار گروه تخصصی اشتغال استان ارسال می گردد.

 

وی در رابطه با طرح اشتغال روستاییان هم افزود: آیین نامه اجرایی طرح اشتغال روستاییان هنوز ابلاغ نشده است و به محض ابلاغ، به مرحله  اجرا درخواهد آمد.

 

باکری فر با بیان اینکه طرح اشتغال روستاییان جزء طرح های اقتصاد مقاومتی است گفت: نرخ میانگین سود در طرح اشتغال روستاییان  حداکثر ۶ درصد می باشد.

 

وی طرح های اشتغالزا را در اولویت دانست و تصریح کرد:  9 روستا در شهرستان نمین شامل دولت آباد، ننه کران، میناباد، جید، آلادیزگه، سوها، حور، آقبلاغ و نیارق توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بخشداران شناسایی شده که در هر کدام از این روستاها طرحی با عنوان روستا تعاون تشکیل خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد