سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73611
|
23:18 - 1396/09/22
نسخه چاپی

نخستين سفر استاندار جديد اردبيل به پارس آباد/ پروژه‌هایی با وعده‌هایی جدید + تصاوير

 نخستين سفر استاندار جديد اردبيل به پارس آباد/ پروژه‌هایی با وعده‌هایی جدید + تصاوير
استاندار اردبيل امروز در اولین سفر رسمي خود به پارس آباد مغان از نزدیک در جریان عمدە مشکلات، تنگناها و مسایل عمرانی اين شهرستان در جريان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، استاندار جدید اردبيل در بازدید امروز خود از پروژه‌های شهرستان پارس آباد قول پیگیری و اجرای طرح‌های مطالعاتی را داد تا در اولین حضور خود در این شهرستان وعده‌های قبلی را تمدید و یا محکم کند.

اكبر بهنام جو استاندار جدید اردبيل که چند ماهی است سکان هدایت استانداری این استان را به دست گرفته بالاخره پس از ماه‌ها از حضورش در پارس آباد فرصت یافت تا با همراهی نماینده مردم شهرستانهاي پارس آباد و بيله سوار در مجلس، مسئولان استانی و شهرستانی برای نخستین بار سری به این شهرستان بزند.

پروژه‌هایی با وعده‌هایی جدید

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی، کلینیک و مرکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی، تصفيه خانه، چهار بانده كردن پارس آباد - سربند از جمله پروژه هاي در حال تكميل و يا بر زمین‌مانده و البته فرودگاه تكميل شده شهرستان پارس آباد این روزها منتظر تحقق وعده‌هایی است که پیش‌ از این مسئولان استانی سابق در به انجام رساندن آن‌ها ناکام مانده‌اند و حالا دست استاندار جدید را می‌بوسد تا به این‌همه وعده سروسامانی دهد و در لابه‌لای بازدیدهای خود وعده‌هایی جدید دهد.

البته بهنام جو طی بازدیدهای امروز خود در شهرستان پارس آباد در وعده دادن بسیار احتیاط به خرج داد آنجا که هر تمدید وعده جدید را منوط به طی مراحل مطالعاتی آن دانست و از این‌ دست به عصا بودن وی می‌توان فهمید که آن‌چنان هم برای پارس آباد دست‌به‌نقد نیست و تنها قصد او از این بازدیدها احصاء ظرفیت‌های پارس آبادي است که این‌همه آوازه‌اش در پروژه‌ها و سندهای مختلف استانی به گوش می‌رسد.

به‌هرحال استاندار اردبیل با صبر و حوصله امروز در بازدید چند ساعته خود از پروژه‌های مختلف پارس آباد با ابراز خرسندی حضور خود برای اولین در این شهرستان در سخنانی به‌عنوان جمع‌بندی سفر یک‌روزه خود به این شهرستان کام پارس آبادي ها را با وعده‌هایی جدید شیرین کرد و اظهار داشت: شهرستان پارس آباد مغان جایگاه ویژه‌ای در استان داشته و از پتانسيل بالای توسعه برخوردار است که اگر از این ظرفیت‌ها به صورت ویژه و اساسی مورد استفاده قرار گیرد به طور حتم خروجی‌های مناسبی به دنبال خواهد داشت.

از افتتاح ناحيه 2 شهرداري و معارفه شهردار تا جلسه شوراي اداري و ديدار با اكوان پور قهرمان موی‌تای جوانان جهان

اكبر بهنام جو در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد با اشاره به بررسی مشکلات 16 طرح تولیدی و اقتصادی اين شهرستان گفت: حل مشکلات طرح‌های تولیدی و اقتصادی یک حرکت بسیار مهم برای دستیابی به رشد و توسعه منطقه است که اگر مورد بی‌توجهی قرار بگیرد عواقب آن در آینده مشخص خواهد شد و رکود اقتصادی و معضل بیکاری را ایجاد می‌کند.

استاندار اردبیل افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام یافته ساختمان بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان پارس‌آباد تکمیل شده و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است که امیدواریم با همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه بتوانیم شاهد اجرای تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام منطقه باشیم.

بهنام جو با تاکید بر سرعت بخشیدن به روند تجهیز و آماده‌سازی پروژه‌های درمانی اين شهرستان گفت: این پروژه‌ها پس از راه‌اندازی در خدمت مردم منطقه بوده و معضلات حوزه سلامت را برطرف می‌ کند.

وي به پیشرفت و توسعه پارس آباد در چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: روند کار و فعالیت در این شهرستان می‌تواند الگوی سایر شهر‌های استان باشد.

استاندار اردبيل با اشاره به اهمیت و ضرورت صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان پارس آباد ادامه داد: قابلیت‌های مختلف بخش کشاورزی پارس‌آباد اگر توام با استفاده مناسب از ظرفیت‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی باشد دستاوردهای مناسبی به دنبال خواهد داشت که می‌تواند در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری نقش مهمی داشته باشد.

بهنام جو با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های ریلی اين استان، راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد را جزء اولویتهاي اصلي استان اردبيل دانست و اظهار داشت: در نخستین فرصت برای اجرای شبکه‌های ریلی این استان به سایر استانها تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای برطرف کردن مطالبات بحق مردم دست یابیم.

استاندار اردبيل شروع پروازها و فعالیتهای فرودگاه پارس آبادمغان را از خواسته ها و مطالبات مهم مردم این شهرستان مرزی عنوان كرد و با اشاره به نقش و اهمیت فرودگاه ها در عمران و توسعه پایدار و همه جانبه، گفت: تلاش ما این است که فرودگاه پارس آباد هرچه سریعتر بازگشایی شده و مردم اين منطقه از خدمات آن بهره مند شوند.

وي همچنين تصفیه خانه فاضلاب شهرستان مرزی پارس آباد را از نیازهای اساسی منطقه خوانده، و برتسریع در روند اتمام اين پروژه تاکید كرد.

استاندار اردبيل در بدو ورود به پارس آباد مغان مورد استقبال مسئولان اين شهرستان قرار گرفت و در ادامه با حضور در گلزار شهدای پارس آباد به روح بلند شهدا ادای احترام کرد.

بهنام جو در ادامه فریضه عبادى نماز ظهر و عصر را در مسجد عباسيه پارس آباد به امامت امام جمعه اين شهر به جماعت اقامه كرد و در ادامه با حضور در خيابان دانشگاه، ساختمان شهرداری ناحيه 2 و ایستگاه آتش نشانی و خدمات ايمني پارس آباد را افتتاح كرد.

وي همچنين در جلسه شوراي اداري و جلسه مشترک ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پارس آباد شركت كرد و ضمن معارفه رحمت انوري آذر بعنوان شهردار جديد شهر پارس آباد، ديداري با سعيد اكوان پور قهرمان موی‌تای سنگین‌وزن جوانان جهان در فرمانداری پارس آباد داشت كه چندي پيش در مسابقات فينال كاپ موي تاي جوانان جهان تركيه حاضر به مبارزه با نماينده رژيم صهيونيستي نشده بود.

استاندار اردبيل امشب را ميهمان فرماندار پارس آباد است و فردا صبح راهي شهرستان بيله سوار مي شود تا از پروژه هاي و طرحهاي عمراني اين شهرستان بازديد كند.

///

///

///

///

///

///

///

//

///

///

///

//

///

///

//

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد