سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73614
|
09:41 - 1396/09/23
نسخه چاپی

جانباز مدافع حرم:

راه مدافعان حرم همچنان تا پیروزی قدس شریف ادامه دارد

راه مدافعان حرم همچنان تا پیروزی قدس شریف ادامه دارد
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه و جانباز مدافع حرم گفت: راه مدافعان حرم همچنان تا پیروزی قدس شریف ادامه دارد و پیروزی نهایی به زودی در قدس گرفته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، جشن پیروزی جبهه مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم دیشب در مسجد امام حسین (ع) چایپاره شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام عبدالله رضایی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه و جانباز مدافع حرم در این مراسم با بیان اینکه گروه تروریستی داعش با سرمایه گذاری و تفکر استکبار جهانی با هدف تشکیل دولت اسلامی شام و عراق روی کار امده بود که با هوشیاری و تدابیر مقام معظم رهبری و حرکت به موقع رزمندگان مدافع حرم این گروه ترویستی نابود شد.

 

وی افزود: این پیروزی به آسانی به دست نیامده است و خون‌های زیادی برای تصرف سوریه ریخته شده و جوانان زیادی در این راه به شهادت رسیده‌اند.

 

وی تاکید کرد: ملت ایران در جریان این پیروزی طوفان به پا کرده که آیندگان باید در این راستا قضاوت کنند.

 

 حجت الاسلام رضایی گفت: با رهبری مقام معظم رهبری فتنه عظیمی که دنیا را تهدید می‌کرد از بین رفت و بزرگترین فتنه دنیا به دست مدافعان حرم خاموش شد.

 

وی تاکید کرد: دشمن اگاه است و هر لحظه اماده اقدام دیگری است لذا نباید در تدبیر امور درنگ کرد هر چند که نیروهای انقلابی و نظامی همواره آماده نبرد با دشمن هستند.

 

وی تصریح کرد: مدافعان حرم در طول این مدت پای نبرد بودند و افرادی نیز هستند که همچنان اماده نبرد شده اند که در صورت نیاز وارد عمل می‌شوند.

 

جانباز مدافع حرم با بیان اینکه اصل پیروزی، پیروزی فکری است که تولید شده و منجر به نتیجه شد لذا طرفداران این تفکر عظیم که بشریت را نجات داد همچنان در حال افزایش است.

 

وی در پایان گفت: راه مدافعان حرم همچنان تا پیروزی قدس شریف ادامه دارد و پیروزی نهایی به زودی در قدس گرفته خواهد شد.

 

در پایان این مراسم از رزمندگان مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد