کد خبر: 73619
|
14:00 - 1396/09/23
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

تصمیم ترامپ مورد تقبیح دنیا و جهان اسلام قرار گرفت/باید دست سردار سلیمانی را بوسید

تصمیم ترامپ مورد تقبیح دنیا و جهان اسلام قرار گرفت/باید دست سردار سلیمانی را بوسید
نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس گفت: تصمیم سخیفانه ترامپ مورد تقبیح دنیای اسلام قرار گرفت و این اقدام باعث اتحاد جامعه اسلامی و در دنیا کشور های متعددی نیز واکنش هایی به این حرکت مزبوحانه نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو باچشمه لر، در رابطه با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و تصمیم ترامپ در مورد قدس شریف گفت: پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش نشان داد که می توان با ایستاگی در برابر زورگویان، ایستاد و این مقاومت که نقش ایران در آن بی بدیل بود قابل ستایش است.

محمد فیضی افزود: بعد از این پیروزی شیرین و پایان سیطره شجره حبیثه داعش در عراق و سوریه، باید دولت های حاکم اجازه نفوذ ندهند.

وی تصریح کرد: باید دست سردار سلیمانی را بوسید که بصورت هوشمندانه در صحنه های مختلف حضور داشت و با مدیریت مدبرانه خود باعث نابودی داعش شد.

فیضی با محکوم کردن اقدام سخیف ترامپ در اعلام قدس بعنوان پایتخت رژیم منحوس اسراییل گفت: تصمیم  سخیفانه  ترامپ مورد تقبیح دنیای اسلام قرار گرفت.

وی افزود: این اقدام  باعث اتحاد جامعه اسلامی شد  و در دنیا نیز واکنش های نیز به این حرکت مزبوحانه نشان دادند.

وی، گفت: مجلس ایران با انتشار بیانیه ای در واکنش به اقدام رئیس جمهور آمریکا در مورد به رسمیت شناختن قدس به عنوان "پایتخت اسرائیل"، آن را محکوم و شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل در مجلس طنین انداز شد.
 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد