سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 73620
|
14:20 - 1396/09/23
نسخه چاپی

با حضور جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین‌؛

سومین کنگره شهدای دانشجوی استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود

سومین کنگره شهدای دانشجوی استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود
مسئول بسیج دانشجویی استان از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان خبرداد و گفت: این کنگره با حضور سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین‌ در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر، از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان در 27 آذرماه سالجاری خبرداد و گفت: این کنگره با سخنرانی سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین‌ و مداحی محمد باقر منصوری در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

اسدی در ادامه سخنان خود به تشریج جزئیات سومین کنگره شهدای دانشجو پرداخت و گفت: رونمایی از تمبر یادبود شهدای مدافع حرم استان، کتاب و  نرم افزار منطق دانشجو از جمله برنامه های جانبی سومین کنگره شهدای دانشجو است.

وی در ادامه سخنان خود از اتمام کار فضاسازی در سطح شهر خبرداد و گفت: با پایان نصب بنرهای مزین به 54 شهید دانشجوی استان، شهدای هسته ای و 9شهید مدافع حرم استان،کار نمایشگاه نیز در موحطه دانشگاه محقق آغاز شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان از مشارکت بالای دانشجویان بسیجی در برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان خبرداد و گفت: به همین منظور از ابتدای سالجاری تا کنون به مناسبت های مختلف روسای دانشگاه ها، بنیاد نخبگان و پارک علم و فناری استان به همراه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاهها با حضور در منازل خانواده های شهدای دانشجو ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ایثار و فداکاری های شهدا از خانواده های شهدای دانشجو جهت شرکت در این مراسم باشکوه بصورت حضوری دعوت کردند.

وی در پایان سخنان خود از برگزاری جشنواره های ورزشی و فعالیت های برتر علمی و فرهنگی و افسران جنگ نرم با محوریت کنگره شهدای دانشجو در ماه های آبان و آذر خبرداد و گفت: از برگزیدگان مسابقات ورزشی نیز در آیین اختتامیه کنگره تجلیل خواهد شد.

 

سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد