سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73629
|
14:03 - 1396/09/24
نسخه چاپی

امام جمعه مشگین‌شهر:

مسئولان در خصوص حل مشکل جایگاه‌های cngشهر تلاش کنند

مسئولان در خصوص حل مشکل جایگاه‌های cngشهر تلاش کنند
امام جمعه مشگین‌شهر گفت: متاسفانه مشکل جایگاه‌های cng مشگین‌شهر هرگز حل نمی‌شود و تنها در مناسبت‌های خاص بازگشایی و دوباره تعطیل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین،حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 24 آذر ماه با انتقاد از وضعیت جایگاه‌هایcngمشگین‌شهر گفت: متاسفانه مشکل جایگاه‌هایcngهرگز حل نمی‌شود و تنها در مناسبت‌های خاص بازگشایی شده و دوباره تعطیل می‌شوند.

وی اظهار کرد:مسئولان شهرستان باید در این راستا برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند تا مردم بیش از این دچار مشکل نشوند.

امام جمعه مشگین شهر افزود: در صورتی که مسئولان مربوطه توان حل این مشکل را ندارند این جایگاه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی در خصوص معرفی شهردار جدید مشگین‌شهر گفت: با وجود اینکه ماه‌ها از انتخاب شهردار سپری شده اما متاسفانه هنوز خبری از معرفی آن وجود ندارد که در این خصوص نیز مسئولان ارشد شهرستان باید همت کنند.

امام جمعه مشگین‌شهر در خصوص سفرهای شهرستانی استاندار اردبیل گفت: به نظر می‌رسد استاندار اردبیل تا زمانی که از سایر شهرها و روستاهای استان بازدید نکنند به این شهرستان سفر نمی‌کنند لذا به نظر می‌رسد شهرستان مشگین‌شهر در آخر برنامه سفرهای شهرستانی قرار گرفته است.

حجت اباسلام باوقار در خصوص تصمیم اخیر ترامپ گفت: تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت امریکا به قدس شریف موجب اتحاد و انسجام مسلمانان دنیا بر علیه آمریکا شده است.

وی افزود: استکبار جهانی بعد از شکست در سوریه افکار عمومی را به خود جلب کرد اما ترامپ با این تصمیم سعی دارد افکار عمومی را از شکست آمریکا در سوریه دور کند.

حجت الاسلام باوقار خاطر نشان کرد: تصمیم ترامپ نشانگر نفوذ رژیم صهیونیستی بر کاخ سفید است و این ننگی بزرگ بر آمریکاست که مدعی رهبری جهان را دارد.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به سفر وزیر امور خارجه انگلیس به ایران گفت: انگلیس از جمله کشورهایی است که در تلاش است تا ایران از برجام منافعی به دست نیاورد و در تمام بمب گذاری‌ها، فتنه 88، تحریم‌ها، ترور دانشمندان هسته‌ای، تجاوز به حریم دریایی و ... دخالت مستقیم داشته است لذا باید با بصیرت کامل وارد عمل شد و از اتحاد با دشمن پرهیز کرد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به لایحه بودجه 97 گفت: در بودجه سال آتی دولت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را نادیده گرفته که لازم است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این خصوص وارد عمل شوند چرا که تنها راه حل مشکلات اقتصادی و واحدهای تولیدی توجه به مسئله اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه مشگین شهر گفت: دولت با کسری بودجه مواجه است اما برای جبران این کسری می‌بایست برنامه ریزی مناسب داشته و از سفرهای خارجی پر هزینه ، پاداش‌های میلیونی و حقوق‌های نجومی جلوگیری کند تا این کسری تامین شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد