سرویس: بیله سوار
کد خبر: 73632
|
14:55 - 1396/09/24
نسخه چاپی

امام جمعه بیله سوار :

اقتصاد مقاومتی و کم کردن هزینه های جاری، راه نجات کشور از بحران اقتصادی است

اقتصاد مقاومتی و کم کردن هزینه های جاری، راه نجات کشور از بحران اقتصادی است
امام جمعه بیله سوار گفت: وضعیت پولی کشور مناسب نیست و همچنان اشتغال و رکود اصلی ترین مشکل کشور بوده و لذا گرفتاری اقتصادی کشور تنها با اقتصاد مقاومتی و کم کردن هزینه های جاری حل خواهد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به قهرمانی ورزشکاران رشته های مختلف به ویژه ورزشکارانی که در مقابل حریفانی از رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نمی شوند اظهار داشت: مسوولان در حمایت از ورزشکاران قهرمانی که نام جمهوری اسلامی را سربلند کرده و از ارزش های قدس شریف دفاع می کنند، کم نگذارند.

وی به سفر اخیر وزیر خارجه انگلیس به ایران در خصوص آزادی جاسوسان این کشور، اشاره کرد و گفت: انگلیس یکی از اعضای گروه 5+1 در مذاکرات بود و با توجه به شرارت ها و اینکه این کشور منیع نکبت در منطقه است لذا باید دقت کافی در این خصوص توسط مسئولان وزرات خارجه صورت گیرد.

امام جمعه بیله سوار به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: اگر این دو اصلاح شود جامعه نیز پاکیزه خواهد شد.

حجت الاسلام قیاسی افزود: معاندان و برخی بی خردان با بحث های انحرافی همچون تعارض علم و دین میخواهند بین حوزه و دانشگاه جدایی بیندازند اما چهره هایی همچون شهید مفتح این وحدت را مستحکم تر کرده است.

خطیب نماز جمعه بیله سوار در ادامه به ارائه لایحه بودجه ۹۷ توسط رئیس جمهور به مجلس اشاره کرد و گفت:  وضعیت پولی کشور مناسب نیست و همچنان اشتغال و رکود اصلی ترین مشکل کشور بوده و مردم از این بابت در اذیت هستند.

وی به تشریح برخی راهکارهای حل مشکلات اقتصادی از جمله عدم وابستگی به اقتصاد نفتی و افزایش صادرات غیر نفتی اشاره کرد و گفت: گرفتاری اقتصادی کشور تنها با اقتصاد مقاومتی حل خواهد شود.

وی گفت: کسری بودجه۴۰هزار میلیارد تومانی و سایر بدهی ها موجب شد دولت به سمت افزایش قیمت بنزین و حامل های انرژی برود اما این روش راهکار درستی نیست و لذا اصل کار این است که دولت از هزینه های جاری خود کم کند.

حجت الاسلام قیاسی با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس منبی بر ادامه دریافت حقوق های نجومی و پاداش های میلیونی گفت: سمینارهای بی ارزش و بی خاصیت، سفرهای پرهزینه به خارج کشور و هزینه های اضافی در سفارت خانه ها موجب افزایش هزینه های جاری شده و در نهایت امروز تعطیلی کارخانه ها را شاهد هستیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جلوگیری از ورود کشتی ها و محموله های قاچاقی سازمان یافته به کشور اظهار داشت: باید جلوی قاچاق سازمان یافته گرفته شود نه اینکه از ورود سه کیلو جنس ممانعت شود که در نهایت امروز شاهد ان هستیم که وضعیت بازاریان بازارچه مرزی بیله سوار روز به روز بدتر می شود.

امام جمعه بیله سوار در انتهای خطبه های امروز ضمن تبریک هفته قران، عترت و نماز  اظهار داشت:مسوولانی که نماز نمی خوانند انتظار نمی رود کاری برای انقلاب بکنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد