سرویس: نمین
کد خبر: 73633
|
15:13 - 1396/09/24
نسخه چاپی

امام جمعه نمین:

در بودجه 97 کشور حل مشکل بیکاری و سیاست های اقتصاد مقاومتی قرار داده نشده است

در بودجه 97 کشور حل مشکل بیکاری و سیاست های اقتصاد مقاومتی قرار داده نشده است
امام جمعه نمین گفت: در بودجه 97 کشور حل مشکل بیکاری و رکود و همچنین سیاست های اقتصاد مقاومتی که باید محور اصلی باشد قرار داده نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: صبر، انسان را در برابر مشکلات قوی می کند و اگر در زندگانی و خانواده انسان صبر وجود نداشته باشد انسان به تعالی نخواهد رسید.

 

امام جمعه شهرستان نمین در بخش دیگری از سخنان خود از حضور مردم نمین در راهپیمایی روز جمعه گذشته در اعتراض به تصمیم ترامپ درباره بیت المقدس تقدیر کرد و گفت: دشمنان قصد اختلاف افکنی در بین مسلمانان را دارند و حفظ وحدت در بین مسلمانان ضروریترین مسئله در برابر مقابله با فتنه های این دشمنان است.

 

وی ادامه داد: امروزه یکپارچگی و وحدت مسلمانان در سایه ی امامت امت و ولایت مطلقه فقیه و پرچمداری مقام معظم رهبری روز به روز قوی تر و محکم تر میشود و این موضوع برای دشمنان بسیار تلخ و شکننده است.

 

 امام جمعه نمین افزود: فلسطین پیکره اسلام و مسئله اول دنیای اسلام است و تا اسراییل از صفحه روزگار محو نشود ملت ایران آرام نخواهند نشست.

 

حجت الاسلام یوسف زاده خواستار توجه بیشتر نمایندگان مجلس به بودجه 97 کشور شد و گفت: در بودجه 97 کشور حل مشکل بیکاری و رکود و همچنین سیاست های اقتصاد مقاومتی که باید محور اصلی بودجه 97 باشد قرار داده نشده است.

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت و باید مسئولان نظارت و مدیریت بیشتری داشته باشند گفت: در بحث فضای مجازی سهل انگاری هایی از سوی مسئولان وجود دارد و به قتلگاهی برای جوانان و خانواده ها تبدیل شده است.

 

امام جمعه نمین با بیان اینکه 25 آذر روز پژوهش نامگذاری شده است گفت: اگر دانش آموزان اهل پژوهش و تحقیق نباشند به جایی نخواهند رسید و باید تمام مراکز تعلیم و تربیت وقت خود را صرف تحقیق و پژوهش و فناوری دانش آموزان کنند.

 

حجت الاسلام یوسف زاده با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر محمد مفتح اظهار کرد: عده ای میخواستند حوزه و دانشگاه را در برابر یکدیگر قرار دهند که آیت الله دکتر محمد مفتح بین حوزه و دانشگاه  وحدت ایجاد کرد و نگذاشت بد خواهان ایران به هدف خود برسند.

 

وی در پایان ضمن انتقاد از حضور وزیر خارجه انگلیس در ایران تصریح کرد: انگلیسی ها همواره به  دنبال منافع خودشان بوده اند و هستند و مسئولان دولتی باید مواظب باشند که چنین افرادی وارد ایران نشود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد