سرویس: نمین
کد خبر: 73634
|
15:37 - 1396/09/24
نسخه چاپی

امام جمعه اهل تسنن عنبران:

تمامی مسلمانان باید با جان و دل از قدس دفاع کنند

تمامی مسلمانان باید با جان و دل از قدس دفاع کنند
امام جمعه اهل سنت عنبران گفت: تمامی مسلمانان با هر عقیده و مذهبی که هستند باید از قدس شریف با جان و دل دفاع کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، حجت الاسلام سید یاور مرادی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در خصوص انتقال پایتخت رژیم صهونیستی و سفارت خانه آمریکا به قدس اظهار کرد: بیت المقدس قبله اول و مورد احترام همه مسلمانان می باشد و پیامبر اکرم(ص) ما را  برای زیارت آن توصیه کرده است.

 

 امام جمعه عنبران ادامه داد: سخنان اخیر ترامپ برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی و سفارت خانه آمریکا به قدس پیامی است برای تمامی مسلمانان که با هر عقیده و مذهبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و از قدس شریف با جان و دل دفاع کنند.

 

وی گفت: در هر زمانی که مسلمانان و مومنان از اعمال و رفتار خود دور مانده اند خداوند افرادی مثل جالوت و ترامپ ها را برای آنها نازل کرده تا مسلمان ها اتحاد و انسجام خود را دوباره بدست بیاورند.

 

امام جمعه اهل سنت عنبران گفت: اگر امروز مسلمانهای دنیا بر علیه اسرائیل و متجاوزان و بی دین ها متحد نشوند و قیام نکنند روز قیامت جوابگو خواهند بود.

 

حجت الاسلام مرادی در پایان خطبه ها ضمن تشکر از اهالی بخش عنبران که به خرید زمین درمانگاه این بخش کمک های نقدی کرده بودند گفت: از مسئولین آموزش و پرورش استان و شهرستان نمین نیز درخواست داریم تا به مدارس بخش عنبران توجه ویژه ای داشته باشند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد