سرویس: سیاسی
کد خبر: 73635
|
15:59 - 1396/09/24
نسخه چاپی

امام جمعه پارس آباد مغان:

مسئله پژوهش نباید در دانشگاه ها مورد غفلت قرار گیرد/ اقدام ناشیانه ترامپ موجب وحدت مسلمان شد

	مسئله پژوهش نباید در دانشگاه ها مورد غفلت قرار گیرد/ اقدام ناشیانه ترامپ موجب وحدت مسلمان شد
امام‌جمعه پارس آباد با اشاره به تصمیم اخیر رئیس‌جمهور آمریکا گفت: اين اقدام ترامپ در اعلام سرزمین قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی موجب وحدت مسلمانان جهان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، حجت‌الاسلام سيد سعيد رشادي ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به تصمیم اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، اظهار داشت: اين اقدام رئیس جمهور آمریکا در اعلام سرزمین قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی موجب وحدت مسلمانان جهان در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس شد.

وي اقدام ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهيونيستي را نتیجه عجز نظام آمریکا دانست و گفت: امروز آمریکا و همدستانش، در وضعیت اسفناکی قرار گرفته اند بطوري كه حتي سران اروپا كه از متحدان اصلي آمريكا به شمار مي روند در مقابل اين اقدام ترامپ موضع گيري كرده و به آن واكنش نشان دادند.

امام جمعه پارس آباد افزود: به‌واسطه اقدام نابه‌جا و احمقانه ترامپ در انتخاب قدس به‌عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي انتفاضه جديدي شکل گرفت و ماهیت شیطانی آمریکا بر جهانیان عیان شد.

رشادي به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و گفت: شهادت شهید مفتح باعث ارتباط ببین حوزه و دانشگاه شد و زمینه پیشرفت علمی، تعالی و استقلال کشور را هموار كرد.

خطیب نمازجمعه پارس آباد به روز پژوهش اشاره و با تاکید بر امر تحقیق و پژوهش، تصریح کرد: مسئله پژوهش نباید در دانشگاه ها مورد غفلت قرار گیرد و مراکز دانشگاهي باید به جای آموزش، به آموزش پژوهش محور حرکت کرده و برای افزایش تحقیقات و اختراعات جدید تلاش کنند.

وي در ادامه به سفر استاندار اردبیل و مدیران کل استان به شهرستان پارس آباد اشاره كرد و افزود: استاندار اردبيل در اين سفر از فرودگاه، بیمارستان 160 تختخوابي، تصفیه خانه و مسير چهاربانده پارس آباد - سربند بازدید کرد که امیدوارم استاندار محترم نگاه ویژه ای به رفع مشکلات این منطقه داشته باشد.

رشادي همچنين از راه اندازی بیمارستان 160 تختخوابي شهرستان پارس آباد بعنوان یکی از مجهزترین بیمارستانهای كشور و استان خبر داد و گفت: اين بيمارستان هم اكنون مراحل تكميلي و رنگ آميزي ساختمان را سپري مي كند و به زودي به بهره برداري خواهد رسيد.

امام جمعه پارس آباد در ارتباط با فرودگاه اين شهرستان نيز گفت: فرودگاه پارس آباد کاملا آماده است و تنها منتظر هواپيماي آن هستیم که ببینیم اين فرودگاه كي به جمال پروازهايش روشن مي شود.

وي در پايان انتخاب رحمت انوری آذر را بعنوان شهردار جديد شهر پارس آباد تبريك گفت.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد