کد خبر: 73661
|
18:26 - 1396/09/25
نسخه چاپی

جشن پیروزی جبهه مقاومت در پارس آباد مغان برگزار شد + تصاوير

 جشن پیروزی جبهه مقاومت در پارس آباد مغان برگزار شد + تصاوير
جشن پیروزی جبهه مقاومت با هدف گرامی‌داشت یاد و نام شهدای والامقام مدافع حرم، امروز در شهرستان پارس آباد مغان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، با حضور 2 رزمنده مدافع حرم از شهرستان پارس آباد، خانواده‌های معظم شهدا، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و اقشار مختلف مردم پارس آباد، جشن پیروزی جبهه مقاومت امروز با تجمع در مصلي امام خميني (ره) پارس آباد برگزار شد.

در این مراسم که به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت اسلامی علیه تروریست‌های داعش و ارج نهادن به مقام شهدا و مجاهدت مدافعان حرم برپا شد، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه پارس آباد در سخنانی گفت: پایان سیطره داعش در منطقه، پیروزی بزرگی برای جهان اسلام در مقابله با استکبار جهانی است که با شکست آن، نقشه و توطئه های چند ساله استکبار جهانی در منطقه با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام سيد اسماعيل احمدي با بيان اينكه هر نقشه و فتنه ای که دشمن براي حهان اسلام طراحی کرده، شکست خورده است، افزود: بعد از شكست شجره خبيثه داعش، دشمن با فتنه انگيزي به دنبال تجزیه کردستان عراق بود كه در اين راه نيز سيلي محكمي خورد.

وي بيان كرد: استكبار جهاني به سركردگي آمريكا همواره درصدد ايجاد فتنه در كشورهاي اسلامي و ايران تمام راهها را براي ضربه زدن بكار گرفته است اما هر بار نقشه هايش شكست خورده است و اخيرا هم با اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل از سوی ترامپ در پي ايجاد فتنه اي جديد در منطقه است كه اين اقدام رئيس جمهور آمريكا باعث اتحاد جهان اسلام علیه و انتفاضه جديد عليه این فتنه آمریکایی و اسرائیلی خواهد بود.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه پارس آباد به پاس اين پپروزي از سردار قاسم سليماني فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران قدرداني كرد و گفت: این پیروزی بزرگ و نابودی داعش، با ایثار، رشادت و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان مدافع حرم و سردار سليماني محقق شد.

پخش کلیپ درباره شهدای مدافع حرم و تقدیر از دو رزمنده مدافع حرم شهرستان پارس آباد از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

///

///

///

///

///

//

///

///

///

///

///

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد