سرویس: اردبیل
کد خبر: 73674
|
17:35 - 1396/09/26
نسخه چاپی

یک دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل:

بی‌برنامگی اوقات فراغت برای دانشجویان سمی مهلک است/ سالن تخصصی دانشگاه فرهنگیان اجاره داده می‍شود!

بی‌برنامگی اوقات فراغت برای دانشجویان سمی مهلک است/ سالن تخصصی دانشگاه فرهنگیان اجاره داده می‍شود!
یک دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، با بیان اینکه بی‌برنامگی اوقات فراغت، سمی مهلک برای دانشگاه فرهنگیان است، گفت: متاسفانه تلفن همراه و فضای مجازی تنها ابزار سرآمد در این فضا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازادیب رسادانشگاه فرهنگیان اردبیل این روزها با مشکلاتی رو به روست که حل و رفع آن آنها علاوه بر تحصیل همراه با آرامش دانشجویان در ارتقای و توسعه دانشگاه نیز نقش بسزایی دارد.

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نسبت به موارد متعددی در این دانشگاه اعتراضاتی دارند که برخی از این موارد از زبان یکی از دانشجویان نقل می شود.

این دانشجوی اردبیلی که خواست نامش فاش نشود، با اشاره به وضعیت کنونی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: نه تنها برنامه ای برای اوقات فراغت دانشجویان نداریم بلکه امکانات فوق برنامه دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار نمی‌گیرد به طوری که به عنوان مثال سالن تخصصی تربیت‌بدنی دانشگاه ما اجاره داده می‌شود و دانشجویان شاید هفته ای فقط چند ساعت امکان استفاده از این سالن را دارند.

وی با بیان اینکه بی‌برنامگی اوقات فراغت، سمی مهلک برای دانشگاه فرهنگیان است، ادامه داد: وقت آزاد دانشجویی که در آینده عهده دار رسالت آموزش فرزندان این سرزمین هستند باید در راستای پرورش فکر گذرانده شود ولی متاسفانه تلفن همراه و فضای مجازی تنها ابزار سرآمد در این فضا است.

دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل افزود : عدم برنامه ریزی آموزشی صحیح در دانشگاه فرهنگیان به یک معضل اساسی تبدیل شده است به گونه ای که تا پاسی از شب کلاس های آموزشی دانشجویان برقرار است و مسلما در چنین شرایطی وقتی برای مرور مطالب و یا تحقیق و بررسی پیرامون مطالب آموخته شده باقی نخواهد ماند.

پایگاه خبریادیب رساآمادگی دریافت و بازتاب نظرات و پاسخ های مسئولین دانشگاه فرهنگیان به موارد مطروحه در گزارش بالا را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد