سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73676
|
12:10 - 1396/09/26
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی نیر:

یک کیلوگرم مواد مخدر صنعتی "شیشه" کشف شد

یک کیلوگرم مواد مخدر صنعتی "شیشه" کشف شد
فرمانده انتظامی نیر گفت: قاچاقچی سابقه دار و حرفه ای غیر بومی با محموله یک کیلویی مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در شهرستان نیر دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، سرهنگ "عادل منير" امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال دريافت گزارش های مردمی مبنی بر اينكه يكی از قاچاقچيان حرفه ای و سابقه دار غيربومی استان با بارگيری محموله شيشه از شمالغرب كشور قصد انتقال آن با يك دستگاه پژو پارس به اردبيل را دارد، بررسی موضوع در دستور كار مأموران انتظامی شهرستان "نير" قرار گرفت.

وی با اشاره به اينكه پليس "نير" با انجام تحقيقات جامع و هدفمند از صحت گزارش های دريافتی اطمينان حاصل كرد، افزود: با پوشش انتظامی منطقه خودروی مورد استفاده قاچاقچی در محور "نير ـ اردبيل" شناسايی و توقيف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "نير" از دستگيری قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار غيربومی استان خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی مورد استفاده سوداگر مرگ يك كيلو شيشه كشف شد.

سرهنگ"منير" در خاتمه با قدردانی از همكاری مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان و اداره اطلاعات در اجرای موفق اين مأموريت تصريح كرد: قاچاقچی دستگير شده با تشكيل پرونده تحويل مقام قضايی شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد