سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73680
|
13:18 - 1396/09/26
نسخه چاپی

فرماندار خلخال:

چرخ معاش خانواده در روستاهای خلخال به دست زنان می چرخد

 چرخ معاش خانواده در روستاهای خلخال به دست زنان می چرخد
فرماندار خلخال گفت: مدرسه مخروبه روستای اندبیل باهمت دهیاری و بخشدرای تبدیل به کارگاه اشتغال بیش از ده ها خانواده شده و اکنون دستان با همت زنان روستایی چرخ معاش خانواده را به حرکت درآورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، فریدون بابایی امروز در بازدید از یک واحد اشتغالزایی خیاطی در قالب طرح فراگیر اشتغال روستایی در روستای اندبیل خلخال گفت: به همت دهیاری و بخشداری مدرسه مخروبه که قابلیت استفاده برای آموزش را نداشت با مرمت از سوی دهیاری هم اکنون به یک کارگاه تولیدی واشتغال زنان روستایی تبدیل شده و اکنون دستان با همت زنان روستایی چرخ معاش خانواده را با تولید انواع پوشاک مردانه و زنانه به حرکت درآورده است.

فرماندار خلخال گفت: در حال حاضر بیش از 30 نفر از زنان روستای اندبیل در این مدرسه مشغول به کار هستند و تا روزهای آینده تعداد نفرات اشتغال یافته در این واحد تولیدی پوشاک که به همت سرمایه گذار بخش خصوصی و همکاری فرماندرای و بخشداری مرکزی راه افتاده به 60 نفر خواهد رسید.

وی از تلاش های دهیاری و بخشداری مرکزی در خصوص کمک به سرمایه گذاران و ایجاد بستر برای ورود سرمایه گذاران برای اشتغال بیکاران و تحصیلکردگان و زنان سرپرست خانوار تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد