سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 73687
|
17:02 - 1396/09/26
نسخه چاپی

اولين نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار پارس آباد افتتاح شد+عكس

 اولين نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار پارس آباد افتتاح شد+عكس
به مناسبت هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری، اولين نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار امروز در شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، فرماندار پارس آباد در آيين افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار اين شهرستان گفت: در اين نمايشگاه بیش از يكصد پژوهشگر با 150 طرح پژوهشی و کتب و مقالات در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

اكبر صمدي افزود: این نمایشگاه به مدت 3 روز جهت بازدید همگان داير خواهد بود تا ضمن فرهنگ سازی بحث پژوهش و علوم دانش بنیان، الگویی برای سایر اقشار نخبه شهرستان در جهت تولیدات علمی و پژوهشی دانش بنیان در جهت رشد و توسعه واقع گردد.

وي با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محور اصلی بودن اقتصاد دانش بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، با بیان اینکه پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای تولید و اشتغال می باشد، افزود: پژوهشگران شهرستان پارس آباد با داشتن پتانسیل های بالای پژوهشی و تحقیقاتی در سطح استان با حضور در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان اردبیل رتبه های برتر استان را به عنوان تنها شهرستان شرکت کننده در این نمایشگاه کسب كرده و به عنوان پژوهشگر برتر در استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم از 26 پژوهشگر و مولف برتر شهرستان و برگزار کنندگان غرفه استانی هجدهمین نمایشگاه استانی پژوهش و فن بازار تجلیل به عمل آمد که در میان آنها از قشر اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، مخترعان و صاحبات ایده و طرح و مسئولین و کارکنان ادارات حضور داشتند.

////

////

///

////

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد