سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73691
|
09:31 - 1396/09/27
نسخه چاپی

در جلسه مشترک با شهرداری و شرکت گاز؛

فرماندار مشگین‌شهر خواستار بازگشایی یکی از جایگاه‌های cng شد

فرماندار مشگین‌شهر خواستار بازگشایی یکی از جایگاه‌های cng شد
در جلسه مشترک که با حضور شهرداری و شرکت گاز برگزار شده بود فرماندار شهرستان خواستار بازگشایی یکی از جایگاه‌های cng شهرداری شد تا این مشکل به صورت ریشه‌ای حل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، به دنبال تشکیل صف‌های طولانی و اعتراضات مردمی و ضمن تاکیداتی که امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه داشتند فرماندار مشگین‌شهر با دعوت از شهردار و رئیس اداره گاز شهرستان دستور بازگشایی یکی از جایگاه‌های شهرداری را صادر کرد تا اینکه مشکل بدهی شهرداری به شرکت گاز حل شود.

 

میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین‌شهر در این جلسه گفت: تعطیلی دو جایگاه شهرداری مردم را به شدت دچار مشکل کرده که باید این مشکل در اسرع وقت حل و بدهی شهرداری به شرکت گاز هر چه سریعتر پرداخت شود چرا که در صورت عدم پرداخت بدهی‌های شهرداری افزایش می‌یابد که در این صورت حل این مشکل سخت خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرداری باید به فکر منابع درآمدی باشد تا دیگر چنین مشکلاتی پیش نیاید چرا که این مشکلات، مردم را درگیر خود می‌کند و این مردم هستند که دچار مشکل می‌شوند.

 

وی در خصوص بازگشایی جایگاه‌هایcngدر مناسبت‌های خاص گفت: با توجه به اینکه بالغ بر 40 میلیارد ريال شهرداری از بابت این جایگاه‌ها به شرکت گاز بدهکار است لذا با رایزنی به صورت موقت این جایگاه‌ها بازگشایی شود تا مردم در این مدت کوتاه بتوانند از این جایگاه‌ها استفاده کنند تا در کنار آن بتوانیم مشکل را به صورت ریشه‌ای حل کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد