سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73698
|
11:38 - 1396/09/27
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری نیر:

اختصاص 8 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای نگهداری راههای مواصلاتی شهرستان نیر

اختصاص 8 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای نگهداری راههای مواصلاتی شهرستان نیر
سرپرست فرمانداری نیر، گفت: امسال 820 میلیون تومان اعتبار برای نگهداری راههای مواصلاتی شهرستان به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، مهدی بخشی سرپرست فرمانداری نیر امروز در گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای با حضور در این اداره اظهار داشت: با توجه به اینکه دو اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای و همچنین اداره راه و شهرسازی در بحث احداث راه و نگهداری از آن جزو ادارات مهم و فعال شهرستان هستند و فعالیت های مستمر در این خصوص دارند در بحث اعتبارات سال آینده نگاه ویژه ای به این دو ادارات خواهیم داشت.

 

وی به اعتبارات شهرستانی امسال اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیر اشاره کرد و افزود: امسال 820 میلیون تومان اعتبار برای نگهداری راههای مواصلاتی شهرستان به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اختصاص یافته است.

 

بخشی با اشاره به تخریب نزدیک به 50 درصد راههای روستایی شهرستان گفت: باید تلاش شود تا این راهها مرمت و بازسازی شود تا از این که هست بدتر نشود.

 

سرپرست فرمانداری نیر از خط کشی محور ارتباطی دورسونخواجه نیز خبر داد و گفت: طی یکی دو روز آینده عملیات خط کشی این محور به اتمام خواهد رسید.

 

بخشی با تقدیر از زحمات کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: با تلاش کارکنان این اداره خوشبختانه در برف و کولاک هیچ یک از محورهای اصلی و فرعی مسدود نشد و مسافران با اطمینان در این محورها عبور و مرور کردند.

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد