سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73710
|
15:10 - 1396/09/27
نسخه چاپی

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز:

شورای دانش آموزی بازوی توانمند مدارس است

شورای دانش آموزی بازوی توانمند مدارس است
رییس آموزش و پرورش اصلاندوز شورای دانش آموزی را بازوی توانمند برای مدارس دانست و گفت:روسای شورای دانش آموزی باید با مسئولیت پذیری بیشتر در مدارس، الگوی خوبی برای سایر دانش آموزان باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،قدرت مهرآوران پیش از ظهر امروز دوشنبه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های اعضای شورای دانش آموزی و با اشاره به جایگاه و ارزش مشورت در همه امور با توجه به آیات قرآنی و احادیث گفت:امروزه  برای حل مشکلات و بهره کافی از تمام امکانات موجود و رسیدن به نتیجه مطلوب با ید با دیگران مشورت کرد.

وی با بیان اینکه شورای دانش آموزی بازوی توانمند برای مدارس است،هدف آن را توسعه و بهبود تصمیم گیری و تصمیم سازی، تقویت روحیه تعاون و تعامل بین دانش آموزان و مسئولین مدرسه در راستای تحقق اصل دانش آموز محوری و مشارکت موثر نوجوانان در اجرای مطلوب برنامه های مدارس و بهره مندی از توانمندی و تقویت مسئولیت پذیری آنان دانست.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز تاکید کرد روسای شورای دانش آموزی باید با مسئولیت پذیری بیشتر در مدارس، رعایت نظم و انضباط و رعایت قوانین و مقررات مدرسه الگوی خوبی در اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی برای سایر دانش آموزان باشند.

در ادامه بایرام بیدار معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اصلاندوز ضمن تشریح وظایف و برنامه های شورای دانش آموزی و نحوه برگزاری انتخابات شوراها در مدارس منطقه در خصوص عملکرد دوماهه شورای دانش آموزی در مدارس و  تعداد مدارسی که دارای  شورای دانش آموزی هستند توضیحاتی را ارائه کرد.

گفتنی است در پایان هم نمایندگان شورای دانش آموزان نکته نظرات و دید گاههای خود را بیان کردند. 

به گزارشارس تبار،همایش روسای شورای دانش آموزی مدارس منطقه اصلاندوز به منظور آشنایی رؤسای شوراهای دانش آموزی با اهداف فعالیت ها با حضور رییس و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اصلاندوز در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد