سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74042
|
10:01 - 1396/10/10
نسخه چاپی

نائب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس:

دشمنان از طریق فضای مجازی قصد متشنج کردن ایران را دارند/ مشکلات مردم با پشت میز نشینی مسئولین حل نخواهد شد

دشمنان از طریق فضای مجازی قصد متشنج کردن ایران را دارند/ مشکلات مردم با پشت میز نشینی مسئولین حل نخواهد شد
نائب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت:رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم با پشت میز نشینی مسئولین حل نخواهد شد، دولتی ها در بین مردم حضور پیدا کرده و مشکلات را بررسی و حل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،محمد فیضی نایب رییس کمیسیون تلفیق مجلس با ارسال پیامی اظهار داشت:حضور مردم در خیابان ها به دلیل مشکلات معیشتی نباید فرصتی برای سوء استفاده مخالفین ملت ایران باشد.

وی افزود:مردم عزیز ایران که سالها برای تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده اند، و هزاران شهید و جانباز در این راه داده اند، صاحبان اصلی این انقلاب هستند و ما نمایندگان آنان در مجلس موظف به پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات آنان هستیم .

فیضی اظهار کرد:دشمنان این ملت که سال ها با ترفند های مختلف نتوانستن مانع اتحاد و همدلی مردم ایران شوند،امروز مشکلات معیشتی مردم را بهانه کرده و  از طریق فضازی مجازی و رسانه ها بیگانه  قصد متشنج کردن کشور را دارد، اما مشکلات معیشتی مردم از خارج کشور حل نمی شود.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس تاکید کرد:رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم با پشت میز نشینی مسئولین حل نخواهد شد، دولتی ها نباید منتظر بخشنامه و نامه نگاری های مرکز باشند،و در بین مردم حضور پیدا کرده و مشکلات را بررسی و حل کنند؛ ما نمایندگان نیز بعنوان خادمین ملت تمام سعی خود را باید انجام دهیم تا با تصویب قوانین و ارائه پیشنهادات مناسب راه را برای توسعه هر چه بیشتر کشور  بازکنیم.

این نماینده مجلس گفت:با توجه به آخرین تصمیم گیری های انجام پذیرفته در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس،در تمامی دستگاه های استانی تخصیص بودجه بر اساس نوع عملکرد ها خواهد بود،و باید تلاش و نتیجه کار بهتری در عملکرد مسئولین دیده شود.

 فیضی ادامه داد:فقر روز افزون در جامعه یکی از بزرگترین معضلات جامعه ما هست و با وضعیت اقتصادی ایجاد شده در کشور نمی‌توان خانواده‌ای را یافت که در آن فرد بیکاری نباشد و آسیب این مسأله زمانی بیشتر خواهد شد که مشخص شود چنین افراد جویای کاری دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی نیز هستند.

وی افزود:توجه به افزایش سطح معیشتی نیازمندان جامعه یکی از مهمترین طرح‌های بررسی شده در کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی است که  در سالیان گذشته عدم توجه لازم به سطح معیشتی فقرا و کمک به نیازمندان برای خروج از باتلاق اقتصادی جامعه از جمله حلقه‌های مفقوده کمیسیون بودجه بود.

نماینده مردم اردبیل تصریح کرد:ضمن دعوت از مردم عزیز برای پیگیری های مشکلات از طریق قانونی،از عزیزان میخواهیم از تخریب اموال مردم و امکانات شهری اجتناب کنند و در فضای دوستانه با خادمین ملت‌ پیگیر رفع مشکلات باشند وامیدواریم دولت و ملت با همدلی و همزبانی،امید و نشاط را در سراسر ایران برای تمام اقشار مردم فراهم آوردند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد