سرویس: استانی
کد خبر: 74125
|
13:57 - 1396/10/13
نسخه چاپی

آموزش استفاده از خدمات گردشگری به دانش آموزان سرعین

 آموزش استفاده از خدمات گردشگری به دانش آموزان سرعین
مسئول اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین گفت: برای اینکه بتوانیم آموزش های لازم را برای ارتقای خدمات گردشگری مناسب به میهمانان انجام دهیم آموزش ها را از دوران ابتدایی شروع کردیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،جهانگیر شهبازی مسئول اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین از برگزاری کلاس های آموزشی ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی در شهرستان سرعین خبر داد و افزود: برای اینکه بتوانیم آموزش های لازم را برای ارتقای خدمات گردشگری مناسب به میهمانان انجام دهیم آموزش ها را از دوران ابتدایی شروع کردیم .

وی با بیان اینکه فراخوان هایی برای دانش آموزان اعلام شده و از آنها نیز نظر خواهی انجام گرفته در نظر داریم خواسته های آنها را نیز در مراکز رفاهی و اقامتی شهرستان بهره برداری کنیم و این یک عاملی می شود که بهره وری گردشگری را در شهرستان سرعین افزایش دهیم .

شهبازی با بیان اینکه در فراخوان اول ۶۵ نظر از دانش آموزان ابتدایی مدرسه حجاب دخترانه شهر سرعین به اداره میراث فرهنگی تحویل داده شد اظهار کرد: دانش آموزانی که در این فراخوان شرکت داشتند در یک بازدید میدانی از هتل بزرگ لاله سرعین بازدید کردند و آموزش های لازم را در نحوه استفاده از اماکن اقامتی آموزش دیدند .

وی گفت: میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان این روند را در ادامه از مدارس دیگر نیز ادامه خواهد داد و امیدواریم در آینده شهروندانی به مراتب میهمان پذیر تر از اکنون را در شهرستان سرعین تربیت کنیم تا شاهد شکوفایی صنعت گردشگری در شهرستان سرعین باشیم همانطور که اکنون به عنوان قطب گردشگری شمالغرب کشور در کشور مشهور است .

انتهای پیام/

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/ddlufeox.jpg

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد