کد خبر: 74136
|
10:00 - 1396/10/14
نسخه چاپی

در دومین روز قیام ملت ایران علیه آشوبگران؛

مهد تشیع یک صدا علیه اغتشاشگران/ "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر فتنه‌گر" رساتر از همیشه طنین انداز شد+تصاویر

مهد تشیع یک صدا علیه اغتشاشگران/ "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر فتنه‌گر" رساتر از همیشه طنین انداز شد+تصاویر
مردم سراسر استان اردبیل در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر، همصدا گفتند: ما پای انقلابمان ایستاده ایم تا آخرِآخر...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از صبح امروز مهد تشییع و خاستگاه شیعه حال و هوایی خاص داشت؛ خیابانها مملو از جمعیتی است که هر لحظه بر تعداد آن افزوده می‎شود؛ امروز همه آمده اند از پیر و جوان و کودک؛ شعار "مرگ بر فتنه گر" و "مرگ برآمریکا"، "جانم فدای رهبر" در خیابانها و معابر دیارسترگ قامتان سبلان طنین انداز شده است.

 *ساعت 10 صبح است ، "آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی" ،  "مرگ بر منافق و فتنه گر "، "مرگ بر آمریکا" شعاری است که راهپیمایان در خاستگاه شیعه سر می دهند.

* امروز در دومین روز قیام ملت ایران علیه آشوبگران و ضد انقلاب حضور مردم اردبیل در راهپیمایی علیه آشوبگران و ضد انقلاب ستودنی است؛ امروز مردم ولایی استان اردبیل اعلام کردندکه همواره پشتیبان انقلابشان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد.

 برای مشاهده فیلم حضور با شکوه مردم اردبیل در راهپیمایی بر علیه اغتشاشگران کلیلک کنید 

*طبق خبرهای رسیده از سایر شهرستانهای  استان اردبیل، مردم ولایی حضوری گسترده در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر دارند و «مرگ بر استکبار»، « مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا»، «منافق ننگت باد، فتنه‌گر مرگت باد»، «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «ما ملتی بصیریم، ذلت نمی‌پذیریم »، «ما ملتی بیداریم از آمریکا بیزاریم»، «ما ملتی هوشیاریم از فتنه‌گر بیزاریم»، «حسین حسین شعار ماست ولایت افتخار ماست»،‌ «خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است»و «مرگ بر منافق» از جمله شعارهایی که امروز در خیابانهای استان اردبیل طنین انداز شده است .

مسئولان و شخصیت‌های استانی نیز هم پای مردم بصیر در راهپیمایی امروز حضوردارند؛ دانشجویان و دانشگاهیان، روحانیون و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان امروز به صحنه آمده اند.

* خروش مردم ولایی پارس آباد و خلخال علیه آشوبگران  دیروز برگزار شد.

خشم و انزجار مردم گیوی علیه آشوبگران

کوثرخبر، در پی اغتشاش چند روز پیش در کشور بسیاری از مردم بابصیرت و انقلابی کوثر با سر دادن شعارهایی خشم و انزجار خود را نسبت به این اقدام غیرانسانی اعلام کردند.

اغتشاش‌گران که دست پرورده و آوزش دیده بیرون مرزها بودند اقدام به تخریب و غارت اموال عمومی کردند و با به آتش کشاندن اموال عمومی و بیت‌المال نظم عمومی را برهم زدند.

مردم شهرستان کوثر هم امروز با تجمع عظیمی خواستار محکوم کردن فتنه‌گران و سران فتنه از مسؤولان شدند.

تصاویر بیشتر خروش مردم کوثر علیه آشوبگران رااینجاببینید.

پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در نقطه صفر مرزی کشور به آتش کشیده شد

قشرهای مختلف مردم و عشایر ولایتمدار،انقلابی و همیشه در صحنه اصلاندوز در اعتراض به ساختار شکنی و تخریب اموال عمومی توسط عده‌ای اغتشاشگر راهپیمایی کردند.

تجمع بزرگ وحدت دینی و انقلابی در سرعین؛

مردم ولایتمدار سرعین نیز از صبح امروز همزمان با سراسر کشور با تجمع و راهپیمایی اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

 

مردم گرمی پاسخ دندان شکن به آشوبگران دادند

به گزارشسیفار، راهپیمایی بزرگ و پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان گرمی امروز(پنج شنبه) در محکومیت هنجارشکنان و اغتشاش گران برگزار شد.

در این اجتماع باشکوه مردم انقلابی شهرستان گرمی حرکت  آشوبگران و تخریب کنندگان اموال عمومی را محکوم و خشم و انزجار خود را به برهم زنندگان نظم عمومی اعلام کردند.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه با بصیرت و زمان‌شناسی مثال‌زدنی و حضور‌ی پرشور  پاسخ قاطعی به فرصت‌طلبان و  اغتشاش گران دادند و هر چه فریاد داشتند بر سر امریکا و اسرائیل و حامیان فریب خوردگان داخلی کشیدند.

تصاویر بیشتر قیام مردم ولایی گرمی علیه اغتشاشگران رااینجاببینید.

قیام نمینی ها علیه اغتشاشگران

به دنبال آشوب‌ روزهای گذشته و سردادن شعارهای ضد ارزش‌های انقلاب و ساختارشکنانه برخی افراد، مردم شهرستان نمین صبح امروز به خیابان آمدند و این اقدام اغتشاشگران را محکوم کردند.

 

مردم مشگین‌شهر در محکومیت فتنه‌گران و اغتشاشگران راهپیمایی کردند

به گزارشسفیرمشکین، صبح امروز مردم با بصیر و آگاه شهرستان مشگین‌شهر با حضور در خیابان اصلی شهر با شعار مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و ... اغتشاشات اخیر در کشور و فتنه گران را محکوم کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و اعلام کردند که ملت ایران به فتنه‌گران اجازه عرض اندام نمی‌دهند.

مردم مشگین‌شهر و شهرهای تابعه شهرستان با حضور پرشور خود اعلام کردند که همیشه تابع ولایت هستند و در مقابل فتنه‌گران و بدخواهان نظام اسلامی ایستادگی می‌کنند.

این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم از مزار شهدای گمنام آغاز و تا میدام امام ادامه داشت.

تصاویر بیشتر قیام مردم ولایی مشگین شهر علیه اغتشاشگران رااینجاببینید.

دانشجویان کفن پوش پرچم آمریکا را به آتش کشیدند+تصاویر

 خروش  مردم بیله سوار بر علیه فتنه گران / فرصت موج سواری به دشمنان را نمی دهیم

حضور پرشور مردم نیر و کورائیم در راهپیمایی محکومیت نا آرامی های اخیر کشور

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد