سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74168
|
22:12 - 1396/10/14
نسخه چاپی

آزاده و جانباز کوثری به جمع همرزمان شهیدش پیوست/عکس

	آزاده و جانباز کوثری به جمع همرزمان شهیدش پیوست/عکس
یدالله شریفی، آزاده، جانباز 40 درصد و پاسدار پیشکسوت شهرستان کوثر دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، "یدالله شریفی" آزاده، جانباز 40 درصد و پاسدار پیشکسوت شهرستان کوثر شامگاه روز، پنجشنبه 14 دیماه به علت بیماری به دیدار همرزمان شهیدش شتافت.

شادروان یدالله شریفی، در عین تسلط ظاهری دشمن بر جسم وی و به رغم حصار دیوارهای سرد و بلند زندان، مردانه زیست و به اسارت، لباس آزادگی پوشاند.

"حجت الاسلام والمسلمین بیگی خطیب جمعه کوثر" در پی درگذشت این آزاده سلحشور پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است: «درگذشت آزاده، جانباز و پیشکسوت سبزپوش، مرحوم یدالله شریفی را به خانواده محترم ایشا‌ن، بستگان، جانبازارن، ایثارگران، آزادگان و سبزپوشان انقلاب اسلامی تسلیت عرض کرده و برای ان مرحوم غفران و رحمت و برای بازماندگان عزت و سلامتی ارزومندم .»

در دیگر بخش این پیام آمده است: آزادگان ذخایر انقلاب و گنجینه‌های به جا مانده از دوران دفاع مقدس و ترجمان ارزش‌های حماسی جنگ تحمیلی هستند که صلابت فولاد را با لطافت روح درهم‌آمیختند.

سایت کوثرخبر نیز این ضایعه را خدمت وفاداران و علاقمندان انقلاب و خصوصا خدمت خانواده معظم و بستگان ایشان و همچنین هم رزمانش تسلیت عرض نموده و شادی روح آن مرحوم را و تسلی خاطر بازماندگان آنها را از خدای منان خواهان است.

ضمناً مراسم تشییع پیکر این آزاده گرانقدر روز جمعه مورخه 96/10/15 راس ساعت 10 صبح از محل سپاه ناحیه کوثر به طرف آرامستان گیوی آغاز خواهد شد.

 

مرحوم آزاده و جانباز، یدالله شریفی - محل اسارت هورالهویزه - مکان اسارت تکریت عراق

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد