سرویس: وبگردی
کد خبر: 74261
|
18:14 - 1396/10/18
نسخه چاپی

سردار نقدی در یادواره شهدای نیارق؛

آمریکایی‌ها از دستپاچگی هر روز خطا می‎کنند/ یقین بدانید زنجیره استکبار پاره خواهدشد/ پای شعار شهدا ایستاده‎ایم

آمریکایی‌ها از دستپاچگی هر روز خطا می‎کنند/ یقین بدانید زنجیره استکبار پاره خواهدشد/ پای شعار شهدا ایستاده‎ایم
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرسختی که امروز داشته باشیم از زمان دیکتاتوری سخت‌تر نیست و یقین بدانید زنجیره استکبار پاره خواهد شد و پیروزی ازآن ما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در یادواره ملی شهدا و بزرگداشت قیام انقلابی مردم نیارق در مسجد روستای نیارق، اظهارکرد: عظمت و اقتدار امروز کشور را مدیون شهدا هستیم؛ شهدایی همچون شهید راستگو که وقتی گلوله خورد الله اکبر بر دهانش جاری بود.

وی افزود: خدا موهبت آزادی و کرامت را به انسان عطا کرده و ما باید راهمان را انتخاب کنیم؛ ما حق نداریم در برابرطاغوت تسلیم شویم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شرط ایمان، کفر به طاغوت است که با لا اله الا الله  شروع می شود، تصریح کرد: در حالی که خدا انسان را آزاد آفریده و نباید جز خدا از کسی اطاعت کرد، زور گویان و ستمگران همه چیز را برای خود می خواهند.

 وی خاطر نشان کرد: ملت ما در شرایطی به میدان آمد که همه چیز دست شاه بود و تمام قدرتها حامی آن بودند؛خون ملت را با زورگویی و جنایت ها در شیشه می کردند اما ملت ایران با دستان خالی به پا خاست و بر زورگویان فائق آمد.  

سردار نقدی با اشاره به حمایت دنیای استکبار از اغتشاشات اخیر در کشور گفت: به شما چه ارتباطی دارد مردم ما مشکل اقتصادی دارد؛ آمریکایی ها از دستپاچگی هر روز کار خطایی انجام می دهند که یکی از آنها اعلام پایتختی بیت المقدس بود که همین اظهارات باعث شد که تمام مسلمین به پاخیزند و بعد از این شکست بود که دشمنان درصدد فتنه برآمدند که البته اینجا هم با حماسه حضور مردم در صحنه شکست خوردند.

وی افزود: هرسختی که امروز داشته باشیم از زمان دیکتاتوری سخت‎تر نیست و یقین بدانید زنجیره استکبار پاره خواهد شد و پیروزی ازآن ما است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در طول چندین سال گذشته آمریکایی ها بارها از درایت رهبر معظم انقلاب سیلی محکمی خوردند.

وی با بیان اینکه پیروزی حق بر باطل وعده الهی است، اظهار داشت: شهدا با تبعیت از ولی فقیه، راه را به ما نشان دادند و در این مجلس شهدا که مجلس میثاق و عهد است و نه مجلس ترحیم ، با شهیدان راستگو، رحیمی واحدی و همه شهدا  تجدید میثاق می کنیم تا آخرین نفس پای شعار الله اکبر و لا اله الا الله که شما در این روستا سر دادید ، بایستیم.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد