سرویس: اردبیل
کد خبر: 74335
|
09:45 - 1396/10/21
نسخه چاپی

کارشناس مسائل فرهنگی:

حجم تولید شبهات در مدارس نگران کننده است

حجم تولید شبهات در مدارس نگران کننده است
کارشناس مسائل فرهنگی گفت: متاسفانه هنوز نگاهی که باید به آموزش و پرورش بنا به جایگاه و اهمیت آن بشود را شاهد نیستیم و این در حالیست که رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان فرمودند که همه دستگاه‌ها باید به آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماجهانگیر امامی کارشناس مسائل فرهنگی در گفت و گو باادیب رساگفت: امروزه دائما در بین دانش آموزان مدارس توسط رسانه های بیگانه شبهه سازی در زمینه های مبانی فکری وعقیدتی ایجاد شده و دانش آموز دچار سردر گمی شده اند.

وی  با اشاره به حجم بالای شبهات در مدارس و امکانات گسترده جبهه مقابل در این راستا، عنوان کرد: باید با سازمان دهی تمامی ظرفیت های موجود و ایجاد گروه های مجرب و کارا در مدارس، عکس العملی مناسب و به موقع در مقابل تفرقه افکنی و شبه سازی های احتمالی داشته باشیم و این نیازمند همکاری تمامی سازمان های ذی ربط در استان است.

امامی افزود: متاسفانه هنوز نگاهی که باید به آموزش و پرورش بنا به جایگاه و اهمیت آن بشود را شاهد نیستیم و این در حالیست که رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان فرمودند که همه دستگاه‌ها باید به آموزش و پرورش کمک کنند.

کارشناس مسائل فرهنگی حضور معلمان و دانش آموزان در مساجد را بهترین شیوه برقراری ارتباط عنوان و تصریح کرد: در فضای مساجدی که ظرفیت و جذابیت  لازم برای حضور دانش آموزان را دارد ، با بکارگیری افراد صاحب نظر و ایجاد فضایی دوستانه برای پذیرش حقایق ، می توانیم بهترین تاثیرگذاری را بر روی دانش آموزان جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد