سرویس: نمین
کد خبر: 74354
|
21:03 - 1396/10/21
نسخه چاپی

فوتبال نمین قربانی نبود اسپانسر

فوتبال نمین قربانی نبود اسپانسر
نبود حامیان مالی و کمبود اعتبار همگی دست به دست هم داده تا فوتبال شهرستان نمین در سالیان اخیر پیشرفتی نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، فوتبال را می توان ورزشی جهانی و همه گیر نامید چرا که طرفداران میلیونی در سراسر جهان دارد و تنها ورزشی است که در زمان برگزاری مسابقات و رویدادهای مهم آن، میلیون ها نفر را پای تلویزیون می کشاند.

 

این ورزش در نمین نیز طرفداران زیادی دارد اما علی رغم همه این علاقمندی‌ها، در طي سالیان اخیر به دلیل نبود حامیان مالی و کمبود اعتبار شاهد رکود اين ورزش در شهرستان بوده ايم و پيشرفتی در اين رشته مهيج و پرطرفدار حاصل نشده است.

 

در سال های نه چندان دور شهرستان نمین در بخش فوتبال مردان، دو تیم در لیگ برتر استان اردبیل داشت و سال گذشته نیز تیم فوتبال بانوان نمین با صعود به لیگ برتر کشور، افتخاری بزرگ برای فوتبال اردبیل کسب کرد ولی به دلیل عدم وجود حامی مالی، نتوانست در این مسابقات شرکت کند؛ به هر حال این روزها فوتبال در شهرستان نمین تضعیف شده و این شهرستان فاقد تیم معتبر در رقابت های مختلف است.

 

 

نبود حامي مالي، اصلي ترين مشکل فوتبال نمین است

رئیس هیات فوتبال نمین در گفتگو با خبرنگار شکوه فرهنگ اظهار کرد: مهمترين مشکل فوتبال نمین، عدم حمايت مسئولان و نبود حاميان مالي از تيم هاي ورزشي است.

 

اسد نورزاده ادامه داد: انتظار داریم دستگاه هايي همچون شهرداري ها و بخشداری و دهیاری ها از فوتبال و تيم ها بيشتر حمايت کنند و از کارخانه هایی که در شهرستان نمین وجود دارند بخواهند تا حامی مالی ورزش شهرستان نمین شوند.

وی با بيان اينکه وظیفه هيات فوتبال، باشگاه‌داری و تيم داری نيست، يادآور شد: هیات وظیفه تشکیل تیم را بر عهده ندارد بلکه وظیفه هماهنگی و پیگیر کننده و در اختیار گذاشتن امکاناتی نظیر زمین چمن و سالن را بر عهده دارد.

 

رئیس هیات فوتبال نمین همچنین از تصمیم خود برای برگزاری لیگ شهرستان خبر داد و گفت: در صورت همکاری دستگاه های مربوطه قصد داریم در بخش عنبران و ویلکیج و در روستاهایی نظیر حور و دولت آباد هیات فوتبال تشکیل داده و پس از تکمیل شدن تیم ها، لیگ فوتبال را در شهرستان برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد