سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74362
|
13:50 - 1396/10/22
نسخه چاپی

امام جمعه مشگین‌شهر:

مسئولان نباید از مطالبات عمومی مردم غافل شوند

مسئولان نباید از مطالبات عمومی مردم غافل شوند
امام جمعه مشگین‌شهر گفت: مسئولان نباید از مطالبات عمومی مردم غافل شوند و لازم است این مطالبات از سوی مسئولان پیگیری و به آنان پاسخ داداه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری گفت: رهبری انقلاب اسلامی در این دیدار، حرکت مردمی ملت در مقابل فتنه‌گران را تحسین کرده و ابعاد توطئه‌های دشمنان را تشریح کردند.

وی افزود: ملت ایران نباید از دشمنان اسلام و مسئولان نیز نباید از مطالبات عمومی مردم غافل شوند بلکه لازم است مسئولان امر مطالبات مردمی را پیگیری و به آنان پاسخ دهند.

حجت الاسلام باوقار خاطر نشان کرد: افرادی که در داخل نظام خیال رابطه با آمریکا را دارند باید بدانند ایران محکم و استوار ایستادگی کرده و با صبر و شکیبایی مشکلات پیش رو را پشت سر خواهد گذاشت.

وی اظهار کرد: در جریانات اخیر نیز مشکلات معیشتی مردم بهانه‌ای شد تا اصل نظام اسلامی را نشانه روند اما ملت ایران همچون سدی بزرگ در مقابل فتنه‌گران ایستادگی کردند.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: دشمن برای ایجاد فتنه اخیر، میلیاردها دلار هزینه و سال‌ها برای شبکه سازی و مزدورپروری زمان صرف کرده بود تا این توطئه را در داخل کشور پیاده کند و تا از طریق منحرف کردن افکار عمومی از طریق شبکه‌های اجتماعی از داخل بر این نظام ضربه بزنند.

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه از ایران گفت: فرار شاه در 26 دی ماه اولین پیروزی ایران بود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد