سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74369
|
15:39 - 1396/10/22
نسخه چاپی

رئیس مرکز فنی و حرفه ای کوثر مطرح کرد؛

آموزش نیروی انسانی ماهر با اتکا به تقویت حوزه تولید و اشتغال

آموزش نیروی انسانی ماهر با اتکا به تقویت حوزه تولید و اشتغال
رئیس مرکز فنی و حرفه ای کوثر گفت: با شناسائی ظرفیت های موجود و آموزش نیروی انسانی ماهر در عرصه های متعدد برای بسترسازی مناسب تولید و اشتغال، میتوان زمینه ایجاد توسعه پایدار روستائی و شهری را ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، ایوب عباسی در خصوص برگزاری کلاس های فنی و حرفه ای در سطح شهرستان کوثر اظهار کرد: درخصوص وضعیت آموزش های فنی و حرفه ای در سال 96 براساس برنامه ریزی های انجام شده اکثر دانش آموزان، کارآموزان و کارآفرینان از امکانات و تجهیزات کارگاه های مختلف مرکز از جمله، تراشکاری، مکانیک، لوازم گاز سوز، جوشکاری، برق خودرو، لوازم سرد کننده، بافندگی و ... برخوردار شده اند.

وی تصریح کرد: همه آموزش ها در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای رایگان، توسط اساتید مجرب در حوزه های متعدد با اتکا به سیاست های اقتصاد مقاومتی مبنی بر ایجاد تولید و اشتغال برای آموزش نیروی انسانی خبره و ماهر انجام می شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای کوثر با اشاره به نیازسنجی های انجام شده و شناسائی مکان ها و استقبال مردم از کلاسهای آموزش فنی و حرفه ای در سطح شهرستان ابراز کرد: با تعامل و همکاری دیگر ارگان ها و نهاد ها مشخصات کلی روستاها، ساختار جمعیتی، آسیبها، فرصت ها، ظرفیتها و وضعیت محصولات و... مورد بررسی قرار گرفته که در سالجاری مباحثی از سوی اساتید این مرکز در کلاسهای آموزش فنی و حرفه ای مطرح و روش هایی در خصوص چگونگی ارتقای سطح کیفی داشته های نیروی انسانی ماهر مشخص شده است.

عباسی با بیان اینکه نیروی انسانی مجرب و کارآفرین حوزه تولید و اشتغال موجب توسعه و پیشرفت اقتصادی و صنعتی در شهرستان کوثر می شود، ابراز داشت: با شناسائی ظرفیت های موجود و آموزش نیروی انسانی ماهر در عرصه های متعدد برای بسترسازی مناسب اشتغال، میتوان زمینه ایجاد توسعه پایدار روستائی و شهری را ایجاد کرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کوثر در پایان گفت: فنی و حرفه ای کوثر با اتکا به رکن اساسی اقتصاد مقاومتی عزم خود را برای تقویت و آموزش نیروی انسانی ماهر جزم کرده و کارآفرینان و کارآموزان عرصه های متعدد می توانند با ثبت نام و فعالیت در کارگاه های این مرکز، فن و حرفه ی مورد نیاز جامعه و خود را شناسایی و در برگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد