کد خبر: 74370
|
15:44 - 1396/10/22
نسخه چاپی

خبر خوش امام جمعه اصلاندوز به مردم و عشایر؛

اصلاندوز به شهرستان تبدیل شد

 اصلاندوز به شهرستان تبدیل شد
امام جمعه اصلاندوز با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های عظیم بخش اصلاندوز از ارتقای این بخش به شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین"عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اعلام خبر خوش به مردم و عشایر منطقه گفت:استاندار اردبیل در جلسه ائمه جمعه استان به بنده اعلام کرد که شهر اصلاندوز به شهرستان تبدیل شده و تنها اصلاندوز در سطح استان قابلیت شهرستان شدن داشت.

وی افزود:جا دارد از تلاشها و پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل،استاندار اردبیل،نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس،فرماندار شهرستان پارس آباد و بخشدار اصلاندوز تقدیر و تشکر کنم.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه شبانه روزی دغدغه اینجانب نیز ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان بود و در این رابطه پیگیری ها و زحمات زیادی را متقبل شدم گفت:در این جا لازم است از استانداران سابق،مسئولان شهرستان،نمایندگان دوره قبل،مردم و عشایر شهرستان اصلاندوز نیز قدردانی شود.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به مطالبات بحق مردم مرزنشین اصلاندوز مغان گفت:منتظر هستیم تا با دستان امام جمعه اردبیل،استاندار اردبیل و دیگر مسئولان کلنگ فرمانداری اصلاندوز زده شود.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی مجدد فرودگاه شهرستان پارس آباد بعد از 4 سال تعطیلی، از تلاش و زحمات استاندار کاردان اردبیل و تمام مسئولان در تحقق این امر مهم قدردانی کرد و گفت:این فرودگاه یقینا در اقتصاد منطقه دخیل و نقش موثر خواهد داشت.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری اشاره  کرد و گفت:برگزاری این دیدار بعد از فتنه و آشوبگری در برخی شهرهای کشور، بسیار اساسی و مهم بود.

خطیب جمعه اصلاندوز با اشاره به فرمایشات رهبری در این دیدار، دسیسه استکبار،آل سعود و نفاق را سه مثلت اتفاقات و اغتشاشگران اخیر در برخی شهرهای کشور عنوان کرد و گفت:دشمنان نظام با پول عربستان و امارات دست به دست هم داده و با دروغ پردازی و شایعه سازی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی،جوانان ما را احساساتی می کنند.

وی با قدردانی از بصیرت و آگاهی مردم ایران بخصوص جوانان در مواقع فتنه دشمنان گفت:حضور با بصیر مردم و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی و برخورد با متانت پلیس، فتنه اخیر را خواباند.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه اگر مردم گلایه دارند ناشی از ناکارآمدی مسئولان است اما مردم مسئولان را از خود می دانند گفت:مردم در پیروزی و استمرار انقلاب نقش موثری دارند،سره را از ناسره بخوبی تشخیص می دهند و حضور ملت در صحنه های مختلف نظام باعث خنثی شدن نقشه های شوم دشمنان شده است.

امام جمعه اصلاندوز افزود:به کوری چشم دشمنان انقلاب،مردم ایران و بخصوص عشایر با حضور پرشکوه و دشمن شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن دوباره از نظام و انقلاب حمایت خواهند کرد.

وی در پایان از برگزاری یادواره 168 شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل خبر داد و گفت:این مراسم معنوی و فرهنگی که ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 28 دی ماه با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار می شود از تمام مردم و عشایر استان و منطقه می خواهیم در این مراسم حضور پرشکوه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد