سرویس: نیر
کد خبر: 74459
|
18:06 - 1396/10/25
نسخه چاپی

فرمانده پلیس راه استان اردبیل:

محورهای مواصلاتی استان اردبیل خیس و لغزنده است

محورهای مواصلاتی استان اردبیل خیس و لغزنده است
فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: به دنبال بارش برف محورهای مواصلاتی استان اردبیل خیس و لغزنده است، لذا توصیه می شود رانندگان در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیزسرهنگ سید حجت فتاحی فرمانده پلیس راه استان اردبیل  امروز  در بازدید از گردنه صائین نیر اظهار داشت: بارش برف که از شب گذشته درمحورهای مواصلاتی استان آغاز شده این محورها را خیس و لغزنده کرده است.

وی افزود: هماهنگی لازم با سازمان راهداری استان صورت گرفته و خوشبختانه با همت و تلاش ماموران راهداری استان تمام محورهای مواصلاتی استان برف روبی و نمک پاشی صورت گرفته است.

سرهنگ فتاحی درادامه تصریح کرد: خوشبختانه از بابت تردد در محورهای مواصلاتی اصلی مشکلی وجود ندارد  و رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده ها و همچنین توجه به جلو و رعایت سرعت مطمئنه میتوانند سفری خوش داشته باشند.

وی گفت: رانندگان در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت بوجود آمدن سفر ضروری زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی باخود به همراه داشته باشند.

دراین بازدید مهدی بخشی سرپرست فرمانداری نیر هم با اشاره به بارش برف درنیر گفت: در محورمواصلاتی اصلی خوشبختانه مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد و درمحورهای مواصلاتی فرعی و روستایی تردد با زنجیز چرخ امکان پذیر است.

وی به تلاش شبانه روزی راهداری شهرستان نیر اشاره کردو با قدردانی از زحمات تلاشگران گفت: خوشبختانه ماموران راهداری شهرستان نیر از شب گذشته که بارش برف آغاز شده تاکنون در تلاش هستند تمام محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان را باز نگه دارند تا مسافران با مشکل مواجه نشوند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد