سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74479
|
13:10 - 1396/10/26
نسخه چاپی

معاون گردشگری میراث فرهنگی اردبیل:

10 برنامه آیینی در اردبیل ویژه تعطیلات نوروز برگزار می شود

10 برنامه آیینی در اردبیل ویژه تعطیلات نوروز برگزار می شود
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری 10 برنامه آیینی در این استان ویژه تعطیلات نوروز سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، قادر تقی زاده ظهر سه شنبه در جلسه برنامه های عید نوروز با اعلام این خبر تصریح کرد: امسال برای اولین بار جشنواره زمستانی با هدف جذب گردشگران نوروزی با تعطیلات نوروزی نیز همپوشانی دارد.

او افزود: جشنواره زمستانی از 18 اسفند به مدت یک ماه برگزار خواهد شد که این امر معرفی جاذبه های گردشگری زمستانی را به دنبال داشته و فرصتی برای جذب گردشگران نوروزی نیز فراهم می سازد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: برنامه های متنوعی در این ایام پیش بینی شده و خود جشنواره با محوریت مسابقات اسکی برگزار می شود.

تقی زاده افزود: علاوه بر این در مناطق نمونه گردشگری شورابیل و مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی 10 برنامه آیینی و موسیقی برای عید سال آینده پیش بینی شده است.

او با تاکید به اینکه مسئولیت و وظایف تمامی دستگاه های عضو کارگروه میراث فرهنگی در برگزاری برنامه ها مشخص شده است، ابراز امیدواری کرد امسال زمستان و سال آینده بهار پررونقی در گردشگری اردبیل به ثبت برسد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه در روزهای ابتدایی فروردین ماه مجموعه بازار تاریخی و واحدهای تجاری اردبیل حالت نیمه تعطیل دارند، افزود: انتظار می رود با هدف رونق حضور گردشگران واحدهای تجاری فعالیت خود را ادامه دهند.

تقی زاده تاکید کرد: در صورتی که شهر چهره پرجنب و جوشی داشته باشد منجر به افزایش ماندگاری مسافران خواهد شد و انتظار می رود شهروندان و مغازه داران در تحقق این مهم مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد